Hot, hot, hot

Deze had ik ook 2. Voetje uitgevouwen vlak neer gezet, aangestoken en na 2 schoten flikkerde ze allebij om.. Gevaarlijk

deze had ik ok in mijn collectie en was er zeer over te spreken, prima pot voor een mooie prijs.
Zeer verrassend en deze staat dan ook genoteerd voor volgend jaar.

Deze had ik ook 2. Voetje uitgevouwen vlak neer gezet, aangestoken en na 2 schoten flikkerde ze allebij om.. Gevaarlijk

Dit soort kleine potjes zet ik altijd tussen twee bakstenen of bij projecten tape ik ze vast aan iets wat degelijkere cake's.

Ik heb hem dit jaar ook twee keer gehad als tryout product. Volgend jaar zeker er bij voor in mijn show. Op een piek moment net even voor 10 sec dat extra beetje vuurwerk in de lucht geeft een betere 'impact' op het publiek.

Dit potje aankomend jaar ook maar eens proberen voor in de vooravond show. Paste dit jaar namelijk niet meer in m'n budget.

Zijn er geen straatfilmpjes hiervan?

Edit:

Wel een filmpje gevonden, maar hier ziet hij er super zwak uit vergeleken met het filmpje op Rubro's demo..

Kek dingetje voor het geld

Best in HD:

Los staand van dit product, maar ik vraag me echt af wat rubro denkt. Als je kijkt naar de officiële productvideo's, het resultaat wat op de december demo's en in de straat geschoten gaat worden zie je gewoon compleet verschillende producten. Nou is dit al lang bekend, maar kijk eens bij dit product naar de productfilm (bericht 16 van Gizmo75) en het filmpje van mij hierboven....

Zelf kan ik het niet maken voor zes euro, blijft een goed dingetje.

2x Hot, Hot, Hot mooist in HD:

De pot lijkt niet meer op de hot hot hot die ik vorig jaar in de straat had. Mis blauw, blinkers minder en crackling lijkt minder fel). Blijft leuk (voor het geld) maar niet meer het wow gevoel dat ik vorig jaar wel had.

Ja daar ben ik achter gekomen. Deze cake ging als een speer namelijk, maar helaas iedereen moeten teleurstellen.

Serieus nu nog? Heb je dat net te horen gekregen? Ik heb hem zelf niet besteld maar ik schrik hier wel van dat een product een paar dagen voor aanvang verkoop nog afgekeurd kan worden!

Kan het bevestigen ja. Hebben hier van rubro andere potjes als vervanger gekregen. Belachelijk dit jaar met die keuringen.

lijkt me trouwens wel onlogisch als hij is afgekeurd omdat hij onstabiel is, want de secret salute salvo en de night crush zijn net zo klein en die zijn niet afgekeurd:no:

lijkt me trouwens wel onlogisch als hij is afgekeurd omdat hij onstabiel is, want de secret salute salvo en de night crush zijn net zo klein en die zijn niet afgekeurd:no:

Keuring van vuurwerk schijnt te gebeuren door middel van steekproeven.
Al het Nederlandse vuurwerk keuren zou een énorm karwei zijn. :wink:

Back
Bovenaan