Hot Chains

Misschien wel een goed idee ja, de salutes zijn immers het minst van deze cake. Zijn niet echt hard te noemen. Ik zit nog te twijfelen of ik hem neem, het tempo wisselt nog wel eens, maar grote kans dat ik hem wel bestel :)

gewoon bestellen, sunseeker! heb 'm gehad, heb hem toch weer op mijn lijstje staan.
de reports zijn dan misschien niet heel hard, maar de cake geeft in zijn geheel toch wel een geweld!

gewoon bestellen, sunseeker! heb 'm gehad, heb hem toch weer op mijn lijstje staan.
de reports zijn dan misschien niet heel hard, maar de cake geeft in zijn geheel toch wel een geweld!

Heb hem zelf ook gehad vorig jaar :) Hij was inderdaad erg goed, maar soms gaat ie net iets te snel dat de effecten overlappen. Ik koop hem maar met goede hoop en dan steek ik net zo af als Anaconda, het minste als eerst.

Goede z-shape, leuk tempo en mooie effecten, geen problemen gehad zoals met de 2009 versie.
Dit is voor het eerst dat ik royal fireworks heb, normaal had ik event cakes willen kopen maar die waren snel uit verkocht in mijn omgeving.
Heb er geen spijt van gehad, zag diverse consumenten cakes in de omgeving die niet aan de cakes van RF konden tippen.
Als RF het communiceren met de chinezen verbetert en de fouten er uit kunnen halen die de chinezen maken dan is het voor mij een top merk.

Prachtige bak, deed het heel goed in de straat. Enige minpuntje vond ik de salutes aan het eind, die waren niet echt veel harder dan de rest van het geweld.

Toppertje, mijn eerste kennismaking met royal was een succes.

Was de finale van mijn projectje. Zoals gehoopt had ik de opgefokte versie. Ongeveer 10 a 15 seconden en daardoor zelfs in z'n eentje een waardige finale.

Ik had hem vorig jaar ook en ik denk dat hij er ieder jaar in blijft.
enige opmerking over deze cake vind ik het tempo. hij gaat zo snel dat de effecten bijna door elkaar gaan.

2xhot chains per stuk afgestoken

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan