Hot Chains

Fantastische cake dit, heerlijk dat tempo. De salute finale zou wat harder mogen, maar het idee is leuk.

Super spectaculair maar wel erg snel, die van mij duurde max 10 seconden!
Als Royal het tempo van deze cake beter onder controle krijgt hebben ze een super product in handen!

Bij deze mijn filmpje van de hot chains, in 1 woord GEWELDIG!

Het klinkt trouwens alsof er wordt gezegd *** ding, maar het was: doe je ding :-P

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Argh de snelheid gaat mij waarschijnlijk doen beslissen deze cake niet te nemen.

Niet alleen dat je geld snel, letterlijk, weg is maar ook het feit dat de effecten elkaar overlappen dit terwijl het juist mooi is een totaal nieuw effect een donkere hemel in te schieten..

Twijfel geval, hoop snel wat demo's danwel up tot date filmpjes te zien over het tempo van 2011!

Deze komt er ZEKER weer bij, net als die andere fanshapes, silver willow en exploding box. Hou van dat moordend tempo

Zijn toppertjes!

Ik heb hem besteld. Ondanks de iets wat opgevoerde snelheid toch een mooie afwisselende waaier met volle effecten.

ik heb een vraag,
bij elke foto staan 3 potten, krijg je die 3 potten of 1 pot?

Zoals de gene voor mij zegt 1 stuks. Denk niet dat je zoiets voor 13 euro per stuk krijgt. xD kijk maar is bij bijv: Merken als proline die geven voor het zelfde geld wel heel wat minder goeds xD

Back
Bovenaan