Horn Whistlers

Afgekeurd. Jammer. Ik had 'm niet, maar wel erg benieuwd hoe het geworden zou zijn. Vorig jaar was ie niet zoals bedoeld, maar wel knetterhard die fluit.

Gekkenwerk. Ik heb er nu 1 besteld. Misschien bestel ik er nog 1 om die te kietelen of los af te steken. Weet het nog niet. Eerst maar even kijken hoe het financieel gaat door het jaar heen. Het begin is in ieder geval net zo slecht als het eind van vorig jaar.

Deze bak was zo waanzinnig gestoord! De fluit was zo hard dat een aantal toeschouwers naar binnen waren "gevlucht" Ik Heb deze voor 50 euro kunnen kopen 160 euro, wat de richtprijs is, zou ik er niet voor overhebben max 75€

ja zeker. Op film komt die alleen niet over zoals die in het echt over kwam! In het echt was het gewoon bijna niet uit te houden zo hard!

Als ik mij niet vergis de eerste batch. Kan uiteraard even nagekeken worden :)

Ben zelf fan van deze box vanaf het begin, heerlijke climax zit hier in!

Was er uberhaupt nooit een nieuwe versie uitgekomen? Dat was geloof ik wel de bedoeling maar is er als m'n geheugen niet in de steek laat nooit van gekomen?

Was er uberhaupt nooit een nieuwe versie uitgekomen? Dat was geloof ik wel de bedoeling maar is er als m'n geheugen niet in de steek laat nooit van gekomen?

Klopt, de horn whistler 2.0 is er inderdaad nooit gekomen. Ik bedoelde met 'versie' ook de batch van de 1.0 variant.

Deze afgelopen oud en nieuw gehad, was erg onder de indruk. Weet iemand nog een verkooppunt regio Zwolle of in het noorden van het land

Deze afgelopen oud en nieuw gehad, was erg onder de indruk. Weet iemand nog een verkooppunt regio Zwolle of in het noorden van het land

Kuiper Vuurwerk in Koekange heeft hem staan voor 59,-.

Ik twijfel nog om deze te bestellen, dus hoor graag wat meer over je ervaring (los van de youtube videos die ik al heb gezien).

Kuiper Vuurwerk in Koekange heeft hem staan voor 59,-.

Ik twijfel nog om deze te bestellen, dus hoor graag wat meer over je ervaring (los van de youtube videos die ik al heb gezien).

Deze gaat echt hard. Hier moet je niet te dicht in de buurt staan anders heb je een tijd een piep in de oren.

Heeft iemand de Sceamer Q en de Horn Whistler beiden al eens live gezien? Ben namelijk erg benieuwd naar een vergelijking.

Laatst bewerkt:
Afgelopen jaar nog 1 weten te bemachtigen. :)
Wat een pokkenherrie zeg, zo hard en schel, geweldig! :D
Ik heb er een klein 18:00 projectje van gemaakt, die uiteindelijk vanwege de mist om 0:00 uur geschoten is. :p
Cake 2 en 3 gaan tegelijk en de box wordt gevolgd door 2 Hellfire Thunders van Evolution. :)

Eddy.

Back
Bovenaan