Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Michael, ik zelf ga niet naar Hoorn i.v.m.andere verplichtingen.
Maar een vraagje: tot hoe laat kan ik opblijven vannacht voor jouw film?
(grapje, maar je kent mij toch he?)![]()
Net als vorigjaar weer een matige show... af en toe leek er gewoon maar met shells gespamt te worden alsof ze niet helemaal wisten wat ze er mee moesten.
Die gouden brocade crown effecten waren al in de show voorgekomen, zowieso al te veel en ze werden _weer_ in de finale gebruikt. 30x brocade crown en 8 salutjes erachteraan.. zo kan ik ook wel een finale maken..
Wederom, net als vorigjaar, Muziek weer slecht tot niet te horen, terwijl ik dit jaar ergens anders stond en nog geen 20 meter van de speakers af.
Het was een leuke show met leuke effecten (waterbatterijen), maar kon beter en gevarieerder, zeker met zo'n budget.
Net als vorigjaar weer een matige show... af en toe leek er gewoon maar met shells gespamt te worden alsof ze niet helemaal wisten wat ze er mee moesten.
Die gouden brocade crown effecten waren al in de show voorgekomen, zowieso al te veel en ze werden _weer_ in de finale gebruikt. 30x brocade crown en 8 salutjes erachteraan.. zo kan ik ook wel een finale maken..
Wederom, net als vorigjaar, Muziek weer slecht tot niet te horen, terwijl ik dit jaar ergens anders stond en nog geen 20 meter van de speakers af.
Het was een leuke show met leuke effecten (waterbatterijen), maar kon beter en gevarieerder, zeker met zo'n budget.
Als laatste vraag ik me wel af of je weet wat het budget is geweest en vanuit welk bedrijf je zelf werkt misschien ook wel leuk om te horen hoe jij deze show had geschoten als jij hem had mogen ontwerpen...
Tegen 200mm wil ik alleen nog even zeggen dat in zo een show als deze wel wat meer tijd gaat dan een avondje...
Het is niet alleen maar dingen uit een bunker plukken en in een buis droppen...
Daar gaat heel wat meer aan vooraf maar dat kan je zelf denk ik ook wel voorstellen dus daar ga ik verder maar niet op in...
Zelf wil ik ook nog even mijn mening over de show geven:
Ik vond het voor nederlandse begrippen en eigenlijk ook voor daarbuiten echt een geniale show...
Vooral het getimede aspect vond ik echt duidelijk naar voren komen en ook donders goed uitgevoerd met geweldige nummers!
Mooi gewerkt met effecten en combinaties en geweldig mooie speciale effecten zoals de parachutes waterblokken en als klapper de waterbommen!
Geniaal zo van links naar rechts en terug echt top!
Nogmaals mijn complimenten aan L&F!
En ik hoop op reactie van Ballistic en/of 200mm
Groetjes Firespree
@ Pyromaniac: Je bent aan het zoeken, jammer dat het er hier zo aan toe moet gaan. Ik zeg dat ik de 1.5 Minut die ik heb kunnen zien wel oké vond, zaten geen foutjes in. Ik geef nergens een oordeel over de gehele show daar ik deze nog niet in het geheel heb kunnen bewonderen.
Ik hoop dat het niet zo bedoeld is, mischien heb je te snel gelezen. Maar anders is het erg sneu van je.
Groeten,
200mm