Hoorn 14-08-2009

Weet iemand wellicht excacte locatie bij de westerdijk waar het morgenavond geschoten wordt? aangezien westerdijk vrij lang is zoals kan zien op google maps.

Bedankt voor de foto Amstel,

het is zo te zien dichtbij station komt mooi uit! heb tot half 12 de tijd laatste trein te pakken en dat lukt prima :)

Michael, ik zelf ga niet naar Hoorn i.v.m.andere verplichtingen.
Maar een vraagje: tot hoe laat kan ik opblijven vannacht voor jouw film?
(grapje, maar je kent mij toch he?) :p

Michael, ik zelf ga niet naar Hoorn i.v.m.andere verplichtingen.
Maar een vraagje: tot hoe laat kan ik opblijven vannacht voor jouw film?
(grapje, maar je kent mij toch he?) :p

blijf maar niet wachten vanavond haha tegen tijd thuis ben is rond half 3 a 3 uur dan ga me nest in :p

was een zeer geslaagde show, zat prima in elkaar en het waren stuk voor stuk gewoon mooie themas.
En heerlijke waterbommen werden er geschoten.
Ja, heb best wel staan genieten moet ik zeggen.

Het kán wel in nederland:D

Ook ik heb echt genoten van deze show, hou zo en zo van muziek erbij.
En toen dat nrtje van MR Jackson he ... Dar deed het em. :)

Zo net me nest uit en wat had genoten gisteravond,

mooie opening, de waterbommen waren echt prachtig, goede muziek mooie themas echt een pracht show weer geschoten door Fireworks Europe,

heb ook gefilmt & damian heeft ook mooie foto's gemaakt.
zal vanmiddag de film online zetten.

Laatst bewerkt:
Net als vorigjaar weer een matige show... af en toe leek er gewoon maar met shells gespamt te worden alsof ze niet helemaal wisten wat ze er mee moesten.

Die gouden brocade crown effecten waren al in de show voorgekomen, zowieso al te veel en ze werden _weer_ in de finale gebruikt. 30x brocade crown en 8 salutjes erachteraan.. zo kan ik ook wel een finale maken..

Wederom, net als vorigjaar, Muziek weer slecht tot niet te horen, terwijl ik dit jaar ergens anders stond en nog geen 20 meter van de speakers af.

Het was een leuke show met leuke effecten (waterbatterijen), maar kon beter en gevarieerder, zeker met zo'n budget.

Net als vorigjaar weer een matige show... af en toe leek er gewoon maar met shells gespamt te worden alsof ze niet helemaal wisten wat ze er mee moesten.

Die gouden brocade crown effecten waren al in de show voorgekomen, zowieso al te veel en ze werden _weer_ in de finale gebruikt. 30x brocade crown en 8 salutjes erachteraan.. zo kan ik ook wel een finale maken..

Wederom, net als vorigjaar, Muziek weer slecht tot niet te horen, terwijl ik dit jaar ergens anders stond en nog geen 20 meter van de speakers af.

Het was een leuke show met leuke effecten (waterbatterijen), maar kon beter en gevarieerder, zeker met zo'n budget.

Blijkbaar is men al snel tevreden, dit heb ik ook vaak lees ik dat mensen het geweldig vonden. Terwijl ik het zelf niet zo geweldig vond.

Als je dit zegt word je vaak afgebrand, en heb je er geen verstand van. Budgetten in Nl zijn altijd wel redelijk muv de kleine kermis shows, maar dan krijg je als argument wij moeten ook eten en de benzine moet ook betaald worden... wat kost een doos bommen nu voor een prof, eurotje of 100 en een avondje de moeite nemen om wat leuks inmekaar te bedenken is ook al teveel moeite...

Goed dat ook jij je mening geeft.

Gr

Laatst bewerkt:

Wow kerel dat is nogal een reactie die ik eerlijk gezegd totaal niet in dit topic had verwacht...
Ik ben gister de hele dag erbij geweest en heb het hele scenario van te voren al gezien en meegekeken.
En ik vond het werkelijk waar een geniale show...

Ik wil je mening hier niet de grond in stampen maar ik reageer even op je opmerkingen zodat je je mening misschien heroverweegt.

Alle shells hebben op een aparte ontsteker gezeten en zijn dus ook allemaal precies getimed op de muziek de hele show door en wat mij betreft kon je dat ook wel zien ook...
Je zegt dat er met bommen gespamt wordt maar je vind ook dat er te weinig gedaan werd met het budget...
Is een beetje tegenstrijdig als je het mij vraagt want meer in shells investeren betekent volgens jou dan toch nog meer spammen?

Dat de gouden brocade effecten jou niet zo aanspreken kan gebeuren.
Maar de meeste mensen vinden dit juist een van de mooiste effecten die er zijn en daarnaast is het een pyromusical en dan schiet je op de muziek en dan stem je je soort vuurwerk, in dit geval brocade, af op de muziek...
Daarnaast was dit gewoon een gouden finale en die schiet je op deze manier met wisselend kaliber en steeds massaler...
En ik vond die heel goed uitgevoerd maar das mijn mening...
En tuurlijk het liefst zie ik er ook een rek of 20 met 4" salutes erachteraan vertrekken maarja dat gaat nou eenmaal niet zo makkelijk als je weet hoe moeilijk het is om uberhaupt aan salutes te komen en te schieten voor een pyrotechnieker...

Muziek kan ik verder niks over zeggen aangezien ik het zelf wel gewoon kon horen dus dat kan zijn....

Als laatste vraag ik me wel af of je weet wat het budget is geweest en vanuit welk bedrijf je zelf werkt misschien ook wel leuk om te horen hoe jij deze show had geschoten als jij hem had mogen ontwerpen...

Tegen 200mm wil ik alleen nog even zeggen dat in zo een show als deze wel wat meer tijd gaat dan een avondje...
Het is niet alleen maar dingen uit een bunker plukken en in een buis droppen...
Daar gaat heel wat meer aan vooraf maar dat kan je zelf denk ik ook wel voorstellen dus daar ga ik verder maar niet op in...

Zelf wil ik ook nog even mijn mening over de show geven:
Ik vond het voor nederlandse begrippen en eigenlijk ook voor daarbuiten echt een geniale show...
Vooral het getimede aspect vond ik echt duidelijk naar voren komen en ook donders goed uitgevoerd met geweldige nummers!
Mooi gewerkt met effecten en combinaties en geweldig mooie speciale effecten zoals de parachutes waterblokken en als klapper de waterbommen!
Geniaal zo van links naar rechts en terug echt top!
Nogmaals mijn complimenten aan L&F!
En ik hoop op reactie van Ballistic en/of 200mm :)

Groetjes Firespree

Als laatste vraag ik me wel af of je weet wat het budget is geweest en vanuit welk bedrijf je zelf werkt misschien ook wel leuk om te horen hoe jij deze show had geschoten als jij hem had mogen ontwerpen...

Tegen 200mm wil ik alleen nog even zeggen dat in zo een show als deze wel wat meer tijd gaat dan een avondje...
Het is niet alleen maar dingen uit een bunker plukken en in een buis droppen...
Daar gaat heel wat meer aan vooraf maar dat kan je zelf denk ik ook wel voorstellen dus daar ga ik verder maar niet op in...

Zelf wil ik ook nog even mijn mening over de show geven:
Ik vond het voor nederlandse begrippen en eigenlijk ook voor daarbuiten echt een geniale show...
Vooral het getimede aspect vond ik echt duidelijk naar voren komen en ook donders goed uitgevoerd met geweldige nummers!
Mooi gewerkt met effecten en combinaties en geweldig mooie speciale effecten zoals de parachutes waterblokken en als klapper de waterbommen!
Geniaal zo van links naar rechts en terug echt top!
Nogmaals mijn complimenten aan L&F!
En ik hoop op reactie van Ballistic en/of 200mm :)

Groetjes Firespree

Firespee,

Ik heb slechts een 1.5 minut kunnen zien van deze show omdat dezelfde avond nog een stukje op youtube heeft geplaatst. Helaas kon ik niet aanwezig zijn, maar wat ik van het filmpje zag was wel oké.

In mijn post praat ik meer over het algemeen, als er een beetje lijn in een show zit is iedereen al meteen in hossana stemming en is het een top show. Het is dan een topshow omdat men niks beters is gewend. Originaliteit is ver te zoeken, de wil om iets leuks neer te zetten is er vaak niet en het zakken vullen moeten we ook niet vergeten.

Budget weet je als bezoeker vaak niet, en dat is maar goed ook. Als men het budget van sommige shows zou weten zouden er een hoop bedrijven publiekelijk worden afgefikt.

Zoals ik het hoor van je hebben jullie gister absolut jullie best gedaan. Ik hoop spoedig een kwaliteits film te kunnen bewonderen...

Groeten,

200mm

200mm, als je maar slechts 1,5 minuut van show hebt gezien hoe kan je dan uberhaubt een mening algemeen over de show geven?

@ Pyromaniac: Je bent aan het zoeken, jammer dat het er hier zo aan toe moet gaan. Ik zeg dat ik de 1.5 Minut die ik heb kunnen zien wel oké vond, zaten geen foutjes in. Ik geef nergens een oordeel over de gehele show daar ik deze nog niet in het geheel heb kunnen bewonderen.

Ik hoop dat het niet zo bedoeld is, mischien heb je te snel gelezen. Maar anders is het erg sneu van je.

Groeten,

200mm

Laatst bewerkt:
@ Pyromaniac: Je bent aan het zoeken, jammer dat het er hier zo aan toe moet gaan. Ik zeg dat ik de 1.5 Minut die ik heb kunnen zien wel oké vond, zaten geen foutjes in. Ik geef nergens een oordeel over de gehele show daar ik deze nog niet in het geheel heb kunnen bewonderen.

Ik hoop dat het niet zo bedoeld is, mischien heb je te snel gelezen. Maar anders is het erg sneu van je.

Groeten,

200mm

Mijn excuus, had even te snel gelezen:wink:

Back
Bovenaan