Hoogmoed

Kan iemand die deze cake heeft meegemaakt inschatten met welke knalcake de knallen te vergelijken zijn?
Ik zit namelijk te twijfelen hoe vaak ik deze ga halen.

De knallen zitten qua volume net wat onder de Binkie. Ik schat in de buurt van Nitrate Cake of Thundering Heaven van Zena Belgie. Misschien nog ietsje daaronder toch. Maar het tempo doet je oren toch wel even klapperen! Het is niet alleen het volume van elk afzonderlijk schot: ook het totaalplaatje met de vele schoten tegelijk maken het goed hard!
Echt een aanrader wat mij betreft.

Volgens mij is dit ook de enige in z'n soort in NL, of niet?

Wel heerlijk om je showtje hiermee af te sluiten, liefst meerdere tegelijk :D

Volgens mij is dit ook de enige in z'n soort in NL, of niet?

Wel heerlijk om je showtje hiermee af te sluiten, liefst meerdere tegelijk :D

Qua concept heb je natuurlijk nog de Woede van Marijn en de Vast Fortune, Shaking Times en de derde ben ik even kwijt :p Qua tail + knal ben ik ze ook nog nooit tegen gekomen.

Ik vind dit echt de vetste cake, na de Jaloers van Marijn :)
Hij komt er ook 4x in :p

ik heb er eentje besteld, maar ik denk dat ik er toch maar ga proberen bij te kopen tijdens de losverkoop.
Wat een heerlijke cake, het mooiste is dat je er nog veel mee kan ook (projecten etc!).

Toppertje van Marijn

Gekke bui gehad:p.. Deze moest meer dan 1x in mijn straat staan dit jaar. In een reflex dus maar eens een karton van deze schatjes besteld:) Nu nog zien wat ik er mee ga doen, maar dat moet geen moeilijke vraag zijn denk ik:).

Wat een prachtding is het toch!

Gekke bui gehad:p.. Deze moest meer dan 1x in mijn straat staan dit jaar. In een reflex dus maar eens een karton van deze schatjes besteld:) Nu nog zien wat ik er mee ga doen, maar dat moet geen moeilijke vraag zijn denk ik:).

Wat een prachtding is het toch!

Ai ai, altijd baas boven baas natuurlijk! :wink: Heb er zelf 7 besteld.. 1 om al in de vooravond te testen en de andere 6 om tegelijk aan 't eind van m'n show te schieten..

Vanavond de hoogmoed op een demo 4 keer tegelijk gezien en daarna nogmaals 2 keer en 't is echt een prachtig stukje vuurwerk!

Je kan er veel over zeggen.. Maar dit vind ik gewoon de beste nieuwkomer van 2010! Dit is een absolute MUST HAVE!

Hoogmoed is echt een SUPER ding! ik ben blij dat ik een karton van deze schatjes heb aangeschaft. Ook leuk overigens om een zooitje van door te lonten:)

De reacties van vrienden en uit de buurt waren ook zeer positief over dit ding.

Grtz!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is inderdaad één van de beste nieuwkomers van dit jaar. Wat een prachtding. Eerst die lekkere tailes en daarna nog die lekkere knallen in een heerlijk tempo.

Ik had er eentje als finale in mijn fluitproject en eentje los afgestoken. Wat een topper! Prachtige tails, goed tempo en lekkere knallen!

Ik ben het helemaal met jullie eens. Wat een topper. Echt mooie tails met een heerlijke knal. Had er dit jaar "maar" 2 maar moet er volgend jaar toch echt meer van hebben...:p

Wat een heerlijke knal bak was dit.
De tails zijn helemaal geweldig, lekker fel.
De knallen zijn ook goed hard.
En dat voor die prijs, voor mij een dikke 10.

Back
Bovenaan