Hoogkerk 07-11-2008 (demo)

Zow het is geregeld met het werk en heb vroege dienst dus nu 100% zekker :)

Nog meer leden die komen ?

Gerwin, of met Mike met auto, anders per trein, en dan zou ik het fijn vinden als je me zou kunnen oppikken op Groningen cs.
Thanx

Vuurwerkshow aan Ruskenveenseplas

Aan de Ruskenveenseplas in Hoogkerk is vrijdagavond een grootste vuurwerkshow te zien. Vuurwerkland Giezen in Hoogkerk heeft toestemming gekregen om 200 kilo consumentenvuurwerk te demonstreren. Bedoeling is dat bezoekers alvast in de stemming komen voor de jaarwisseling 2008-2009 en het nieuwste vuurwerk kunnen bewonderen. De show begint vrijdag om 19 uur.

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article4021577.ece/Vuurwerkshow_aan_Ruskenveenseplas

Ik zal er ook zijn. Even kijken of je aan de kant van 't strand kunt staan, of dat de overkant van het meer (verder weg) dé plek blijkt.

Zo te zien had piet Paulusma het gister fout op de radio :) Zoals het er uit ziet op buienrader houden we het de hele avond + nacht droog :D

Ik ga die kant op. Wie komt spreek me maar aan. Heb een original vest aan of heb een jas aan foto staat in het hoe zie je vwc gebruikers voor je topic :wink:

Pff het was helemaal geen demo maar een vuurwerkshow. Dit komt geloof ik doordat de eigenaar van de winkel een normale show wou. Er werden ook geen nieuwe producten geschoten omdat die er nog niet waren!! Jammer jammer want zo weten de mensen nog niet wat er geschoten is!!

Was idd een show maar moet wel zeggen een goeie show :) De eigenaar wou het gewoon anders dan anders doen en geef hem ook gelijk. Een show geeft een betere indruk dan een potje na potje show :)

Ja het was een super leuk showtje maar nu weet ik niet wat ik moet kopen omdat ik niet weet wat er geschoten is :wink:

Back
Bovenaan