Hoogkerk 07-11-2008 (demo)

moontan

VWC lid
Wanneer : 7 november 2008
Waar: Hoogkerk
Wie: Wagenvoort Vuurwerk BV
Opdrachtgever: Vuurwerkland Hoogkerk
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 19.00 uur

Melding ontbranding vuurwerk
Van Wagenvoort Vuurwerk B.V. hebben wij op 29 september 2008 meldingen ontvangen op grond van artikel 3.3.4a van het Vuurwerkbesluit ontvangen. De meldingen hebben betrekking op het op 7 november 2008 tot ontbranding brengen van consumentenvuurwerk op de locatie "Strand de Verbetering" te Hoogkerk.

Laatst bewerkt:
Heeft iemand enig idee om welke winkel het hier gaat?
Ik zelf heb sterk het vermoeden dat het een vestiging van Vuurwerkland betreft

Waar heb je die melding gevonden ? want in hele hoogkerk is niks te vinden met Strand de verbetering ?

Volgens FPM zou het om meldingsvuurwerk gaan, tot 100kg. Maar als dit een demo is, zal het van Giezen zijn (idd Vuurwerkland, B&W enzo) of die andere die in Hoogkerk zit. Daar weet ik de naam nooit van, maar die deed in Lesli vuurwerk, meen ik.

Zo dit is nieuws!
Nu kunnen we ook bekend maken dat Vuurwerkparadijs Giezen het komende jaar Vuurwerkland Hoogkerk gaat worden.
Inderdaad er komt een vuurwerkshow met het nieuwste vuurwerk van Vuurwerkland.
Maar op dit moment zitten we nog op een vergunning te wachten van de evenementen commissie Groningen.
En we zijn in overleg of wij 100 of 200 kilo mogen afschieten.
A.s. Maandag is er overleg of dit definitief kan doorgaan.
Wij hopen natuurlijk van wel.
We melden dit natuurlijk als eerste op vuurwerkcruw.
Dus hou deze weblog in de gaten, of Vuurwerkland Giezen hyves voor het laatste nieuws.
Meld je daar dus aan als vuurwerkland hyver!
We hopen 7 november op een groot vuurwerkfeest!!

Groeten van het team Vuurwerkland Giezen Hoogkerk.

De vuurwerkwinkel voor een groot vuurwerkfeest!!

Goed nieuws Edeg, bedankt voor de informatie.
Mogen wij weten hoe laat de demo begint?
Is er een schietlijst beschikbaar die op dit forum geplaatst kan/mag worden.?
Bij voorbaat dank

Suppers man ik ben ook aanwezig. En zal natuurlijk filmen :) Overigens wat is de exacte locatie ? want Strand de verbetering bestaat niet op google ?

wel fijn om te weten of het van 't strand wordt geschoten, of op 't grasveld aan de andere kant. Ivm waar je het beste kan staan. (aangelegd stinkmeertje :P )

Het is zover!!
We hebben de vergunningen voor de vuurwerkshow!
Op vrijdag 7 november om 19.00 uur mogen wij 200 kilo vuurwerk van vuurwerkland afschieten.
Op het strand bij de ruskenveenseplas te Hoogkerk, dus op het zandstrand.
De produkten die worden afgeschoten zijn nog niet bekend, zodra dat bekend is vermelden we dat op vuurwerkcrew.

We hopen dat elke vuurwerkliefhebber komt kijken.

Groeten Vuurwerkland Hoogkerk

De demo is vroeg in het seizoen.
Naar mijn weten is het ook de eerste demo dit jaar.
Ik heb de demo op agenda geplaatst, ik zal er zijn.

Waarschijnlijk zul je dichtbij het strand op de weg mogen toekijken, maar dat ben ik niet helemaal zeker. Die afstand is niet erg groot.
Anders heb je vanaf de overzijde van de vijver een mooi vrij zicht op de andere oever, maar dat is dus wel weer een redelijk eindje weg. Maar volgens mij niet storend voor de vuurwerkbeleving.
Anderen zo duidelijker in 't hoofd wat zal mogen en aan te raden is? Of Edeg zelf wellicht?

Vuurwerkland Hoogkerk wil iedereen laten zien wat voor super vuurwerk we gaan verkopen.
Dit jaar is ons 10 jarig jubileum, daarom knallen we op vrijdagavond 7 november 2008 een gigantische vuurwerkshow de lucht in!
Dit is alvast een voorproefje waar iedereen van kan genieten.
Hierbij nodigen we iedereen uit om te komen kijken bij onze vuurwerkshow met de produkten van Vuurwerkland.
Die wij ook gaan verkopen op de landelijke vuurwerk verkoopdagen 2008
Waar: de ruskenveenseplas te Hoogkerk
tijd: 19.00 uur

Na afloop is er in de sporthal te Hoogkerk een feestelijke avond.
met o.a. De sjonnie`s, 3 J`S, Lucas en Gea en TOF partyband.
Kaarten te verkrijgen bij makelaardij John Schokker te Hoogkerk

Tot Ziens op 7 november.
Vuurwerkland Hoogkerk

http://giezen49.hyves.nl/blog/17054019/Vuurwerkshow_op_7_november_2008/9W-x/

http://www.vuurwerkblog.nl/167/vuurwerkshow-vuurwerkland-giezen-hoogkerk-7-november-2008/#more-167

Vuurwerkshow Vuurwerkland Giezen Hoogkerk 7 november 2008
Op deze blog zullen de komende tijd informatie over alle vuurwerkshows publiceren die door onze dealers worden georganiseerd. De eerste demo is al heel erg dichtbij en wordt georganiseerd door Vuurwerkland Giezen Hoogkerk:

Datum vuurwerkdemonstratie: 7-11-2008
Plaats: Ruskenveenseplas, Hoogkerk
Tijdstip: aanvang 19.00u

Deze show in de pers:
Nog twee maandjes en 2008 is alweer voorbij. Veel families hebben de agenda’s naast elkaar gelegd om alvast een afspraak te maken voor de Kerstdagen en Oud & Nieuw. Bij wie vieren we het dit jaar? Gaan we nog een Kerstmarkt bezoeken in Nederland of over de grens? Gaan we op vakantie of kopen we dit jaar extra mooi vuurwerk? Om alvast in de stemming te komen voor de jaarwisseling 2008-2009 geeft Vuurwerkland Giezen Hoogkerk op 7 november een vuurwerkshow aan de Ruskenveenseplas in Hoogkerk. De demo begint om 19.00 uur. Tijdens deze spectaculaire show kunt u het nieuwste consumenten vuurwerk bewonderen. Alle vuurwerk dat u op 7 november wordt gedemonstreerd kunt u tijdens de vuurwerk verkoop dagen kopen bij Vuurwerkland Giezen Hoogkerk aan de Middenweg 24 in Hoogkerk. Dit jaar 2x genieten van vuurwerk? Kom dan op 7 november naar de vuurwerkdemo!

Bron: Vuurwerkland Giezen Hoogkerk, De Westerkrant.

Mensen de show is dus 7 november.
En dat is dus al volgende week!!!!!!!
Ik hoop dat de schietlijst snel on line komt
Het zou leuk zijn als hier veel mensen op af komen.
Ik ben er bij.

Hierbij een plattegrond waar het geschoten zal worden :)

Ik zal er iig ook bijwezen :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan