[Hong Deng Long] Colourful King Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb alleen de restanten van 1 zien liggen bij mij om de hoek maar vond dat er daar wel heel erg veel knallers niet waren afgegaan.

Ik snap goed waarom deze geelblauwe versie voor €7,50 weg mocht: hij knalde nauwelijks harder dan een NL 100k die er na ging...serieus...en was de snelle variant. Ik hou van constante productie, anders is weet ik niet of het de moeite van de lange tocht naar Maasmechelen/eik waard is... Jammer.

Ik snap goed waarom deze geelblauwe versie voor €7,50 weg mocht: hij knalde nauwelijks harder dan een NL 100k die er na ging...serieus...en was de snelle variant. Ik hou van constante productie, anders is weet ik niet of het de moeite van de lange tocht naar Maasmechelen/eik waard is... Jammer.

Hij knalde super had hem opgehangen, tempo is oke wel die 7,50 waard

Elk jaar erbij gehad, dit jaar 4 doorverbonden, waarbij de laatste dubbelgevouwen. Op de grond gelegd en aangestoken. 9 sec!!! Ik dacht eerst dat ik hem niet goed had door verbonden, maar alle 4 de ckc's waren weg. Volgende keer toch maar voor de duurdere maar wel kwalitatieve Black one van pyrostar gaan

Hij knalde super had hem opgehangen, tempo is oke wel die 7,50 waard
Ja, ik hang 'm ook altijd op en €7,50 dus wel waard maar da's ook niks tov €22 normale prijs.

Is er aan de buitenkant te zien welke versie (paarsgeel tov roodgroenpaars) je in handen hebt? Dus in de winkel voor je 'm uit 't cellofaan haalt?

Zo zie je maar wat een verschil in deze matten zit de eerste mat is langzaam en hard en de volgende 2 zijn keisnel.. als deze 7.50 waren en ze zijn zoals op het filmpje dan heb je hier geen problemen mee maar 22 euro voor een mat die binnen 2 seconden weg is ... tja

Hij is afgelopen paar jaar vaak voor €15,- te koop geweest en zelfs voor €7,50. Dat zijn beide mooie prijzen hoor, het heeft toch net meer pit dan een chainthunder ( vooral die van afgelopen jaren ) en die gekleurde snippers doen het hem ook.

Die van vorig jaar knalden veel minder hard dan de jaren ervoor. Misschien werden ze daarom wel voor 7,50 aangeboden.

Die van vorig jaar knalden veel minder hard dan de jaren ervoor. Misschien werden ze daarom wel voor 7,50 aangeboden.

Dat was een batch van de verkeerde, kon je aan de kleur al wel zien. (al weet ik nu niet meer welke nou de goeie en de slechte was haha). Ik was er ook niet blij verrast over.

Die van vorig jaar waren inderdaad minder als de jaren daarvoor.
De jaren daarvoor waren ze indrukwekkend..harde doffe knallen in een redelijk tempo.

Wat een teleurstelling dit jaar. Geen harde doffe knallen zoals deze eerst waren, maar schelle klapjes en de mat duurde amper 8 seconden. Gelukkig had ik er 2 voor de prijs van €25,- wat de pijn nog enigszins verzacht.

Wat een teleurstelling dit jaar. Geen harde doffe knallen zoals deze eerst waren, maar schelle klapjes en de mat duurde amper 8 seconden. Gelukkig had ik er 2 voor de prijs van €25,- wat de pijn nog enigszins verzacht.
Hier inderdaad exact hetzelfde gevoel. Het enige leuke aan de mat is het gekleurde papier dat achter blijft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan