Ik vind het echt ongelooflijk wat ik hier allemaal lees, waarom valt iedereen elkaar zo aan?
JA degene die het vuurwerk afstaken waren fout
JA het baasje van de hond was fout.
Nou niet meteen gaan reageren, bare with me.
Dit is dus wat er is gebeurt (voor zover bekend)
1. jongens gaan midden in een woonwijk een pijpbom/shell afsteken (vuurpijl is never nooit krachtig genoeg hiervoor)
2. baasje heeft zijn hondje niet aan de riem OF baasje laat de voordeur open en het hondje ontsnapt.
3. hondje snuffelt aan vuurwerk en gaat dood.
Ik snap natuurlijk dat veel mensen het zielig vinden voor het hondje en het baasje en dus meteen naar de afstekers gaan wijzen, maar denk je dat zij het leuk vinden? Nee, zij hebben die nacht echt niet lekker geslapen hoor. Als baasje hoor je je hond onder controle te houden, op die plek daar mogen honden niet zonder riem lopen, oftewel het baasje is fout. Maar ook mag je nu niet, dat vuurwerk niet afsteken, en de plek is ook super onverantwoord, dus de afstekers zijn fout.
Stel je voor dat jij iets afsteekt en een hond kind komt ineens aanlopen en raakt verwond? Het is inderdaad super dom van hen dat ze die locatie hebben gekozen en dat ze uberhaupt dit soort sht afsteken, maar denk je echt dat ze dit expres deden?
De daders zijn hier ook de slachtoffers. Ze moeten gestraft worden, want ze waren fout bezig, maar dit was echt niet hun bedoeling en ze hebben vast spijt.
Enneh @ iedereen die zegt dat ze zich moeten melden, bitch please alsof jij dat zou doen. Ze moeten een brief schrijven aan de baasjes en die een keer door de brievenbus gooien, anoniem sorry zeggen. Wat mij betreft stoppen ze er 1000 euro bij. (niet dat geld dit op lost maar t gaat om t idee).
Conclusie: Het is gewoon *** wat er is gebeurd en iedereen was fout, het is een opstapeling van omstandigheden.