Hondje op slag dood door ontploffend vuurwerk in Tilburg.

Als je niet wilt dat er iets met je huisdier gebeurt, of aan de lijn of binnen houden. Het is jouw keuze voor zo'n dier, kan je niet de schuld bij anderen leggen terwijl je het dier gewoon los laat lopen. Zoals je merkt heb ik het wel een beetje gehad met mensen die hun hond overal laten schijten en loslopen, maar ondertussen zeuren als er iets gebeurt. Die mensen denken voornamelijk alleen aan zichzelf. Natuurlijk, die knutselbom is fout, maar als die mensen hun hond gewoon netjes bij zich hadden gehouden was er niks aan de hand geweest. Eigenschuld, punt uit.

Ja en als ik een meisje was had ik een plassertje!!

Walgelijke reacties hier trouwens.

Wanneer is dit forum zo ongelooflijk naar de knoppen gegaan? Altijd maar alles wat krom is recht proberen te ***len opdat het maar in het eigen straatje past.

ene kant snap ik het wel omdat het om vuurwerk gaat
en als het om vuurwerk gaat gaan we alles erbij halen als het vuurwerk maar niet de schuld krijgt.
dit keer kunnen we er niks meer aan veranderen en door een nare loop van omstandigheden is er helaas een hondje overleden.
maar altijd nog beter als een kind.
Op het BD staan reacties over op deze wijk, iedereen schijnt te weten wie het gedaan hebben, omdat een soort afgesloten vogelaar wijk is.
mag die schoft maar snel gevonden worden
.

Wanneer is dit forum zo ongelooflijk naar de knoppen gegaan? Altijd maar alles wat krom is recht proberen te ***len opdat het maar in het eigen straatje past.

Na mijn weten zegt niemand hier dat de daders goed bezig waren, iedereen hier vind hun gedrag fout.

Helemaal mee eens, laten we onze koppen allemaal lekker in het stand steken en alles 'recht' proberen te ***len dan komt dat verbod er vanzelf. Diegene die dit gedaan heeft zit gewoon goed fout, klaar. In mijn ogen kun je dan ook, afgezien van het feit dat het illegaal vuurwerk is, nimmer en te nooit shells in een woonwijk afschieten.

Dit heeft niets meer met het forum te maken maar met de samenleving en het zogenaamde straf recht in dit *** land waarbij er niet meer gelet word op emoties.
"
Emoties heb je omdat je het zielig vind voor het hondje. Vinden we allemaal eigenlijk wel in een normale wereld! En het hoort ook zo dat de fout bij de jongens ligt. Maar durf te wedden dat er gewoon gezegd gaat worden dat de jongens er niets aan konden doen dat het hondje dood is.....Net zoals de POOL die 3 mensen dood rijd (opa oma en KLEIN dochter)en maar voorwaardelijk krijgt door gebrek aan bewijs.

Dat is waarom het zo fucked up is in Nederland.

Inderdaad het valt mij ook op, ik wil nu iets zeggen maar dat doe ik maar niet.... voorruit dan... nee doe het niet.

snap 1 ding niet, de een noemt het een pijpbom, de ander een shell en weer een ander geeft vuurpijlen aan. Waarom maakt de media alles zo ongeloofwaardig?

Geloof het wel van de hond maar wat het is blijft altijd een raadsel met de verschillende verhalen..

Uhu...

Maar nog wel even erbij vermelden dat het hondje alsook zijn baasje fout bezig was en dit een les moet zijn geweest voor de hondenbezitters.

:bonk:
Ennu mag je mij zeggen waar ik het gedrag van de afstekers goed praat. Dat doe ik nergens en daar kan je mij niet de schuld van geven, aangezien hier al genoeg de daders verrot schelden heb ik dit niet gedaan.. Lekker makkelijk mij nu de schuld geven he.

Wat hangt er de laatste tijd een k*tsfeer op het forum zeg bah. De hele activity stream wordt vol gespamd door posts op dit soort threads. 2 kampen die hoe dan ook de boventoon willen voeren. Doe is een beetje gezellig tegen elkaar, laatste maand van het jaar alweer en we lopen alleen maar te zeiken.

Dit heeft niets meer met het forum te maken maar met de samenleving en het zogenaamde straf recht in dit *** land waarbij er niet meer gelet word op emoties.
"
Emoties heb je omdat je het zielig vind voor het hondje. Vinden we allemaal eigenlijk wel in een normale wereld! En het hoort ook zo dat de fout bij de jongens ligt. Maar durf te wedden dat er gewoon gezegd gaat worden dat de jongens er niets aan konden doen dat het hondje dood is.....Net zoals de POOL die 3 mensen dood rijd (opa oma en KLEIN dochter)en maar voorwaardelijk krijgt door gebrek aan bewijs.

Dat is waarom het zo fucked up is in Nederland.

volgens mij heeft zeker wel met dit forum te maken. als ik hier lees dat men alles omtrent het gebruik van vuurwerk maar goed wil praten. het hondje mag niet los lopen. wat doe dat hondje om die tijd buiten. het baasje had beter moeten opletten??? als ik dat allemaal zo lees dan wordt ik als vuurwerkliefhebber boos en triest te gelijk zo gaat onze hobby dus zeker na de *****n. want er is meer in de wereld dan vuurwerk, zeker midden in de nacht in een normaal weekend weken voor oudjaar. en dit spul in een woonwijk???? onverdedigbaar naar mijn idee.

Ik kan best begrijpen dat er een gespannen sfeer hangt, langzaamaan wordt "onze hobby" naar de kl*te geholpen en je voelt je machteloos. Maar elkaar hier verwijten maken helpt niks.

En dan dit bericht, ja verschrikkelijk natuurlijk voor die hond en de baasjes. Maar hoe vervelend ook, ongelukken gebeuren nu eenmaal. Of dat nou is met vuurwerk (en dan kunnen er een hoop gaan bleren over verboden etc, maar uhh hallo dit is al verboden) of bijvoorbeeld een motorrijder die onthoofd wordt onder een vangrail. Het is allemaal kl*te.

Wat dan weer wel erg is, is dat niemand de ballen heeft om excuses te maken.
En de media, die moet is kappen met sensatie zoeken, ga eens echt journaal schrijven.

Zeg jij maar niks met je afsteken om 10 uur als het vanaf 18:00 mag, of mogen we bij jou ook vuurwerk aan je kringspier hangen? Jij behoort nu dus ook tot de verbod makers vriend.
Het gaat gezellig worden? na bijna 10 jaar forumlid te zijn gaat ook hier de mentaliteit drastisch omlaag, mede hierdoor is AVP ook ten onder gegaan.

Back
Bovenaan