volgens mij heeft zeker wel met dit forum te maken. als ik hier lees dat men alles omtrent het gebruik van vuurwerk maar goed wil praten. het hondje mag niet los lopen. wat doe dat hondje om die tijd buiten. het baasje had beter moeten opletten??? als ik dat allemaal zo lees dan wordt ik als vuurwerkliefhebber boos en triest te gelijk zo gaat onze hobby dus zeker na de *****n. want er is meer in de wereld dan vuurwerk, zeker midden in de nacht in een normaal weekend weken voor oudjaar. en dit spul in een woonwijk???? onverdedigbaar naar mijn idee.
Ten eerste zegt niemand dat de jongens niet fout zijn!? Maar net zoals de jongens die niets te zoeken hebben op dat tijdstip kun je het ook voor de eigenaar van het hondje ook zeggen.
En er word helemaal niet gedaan om het vuurwerk goed te praten. In tegendeel gaat het eigenlijk om de acties van de mensen van beide partijen. Daar kun je wat voor zeggen! En dat is wat sommigen van ons in ''twijfel'' nemen. Het vuurwerk is niet de boosdoener in mijn ogen.... dat zijn de mensen van beide partijen.