Hollands Feestje

Het zal daar allemaal wel mooi en gezellig zijn geweest in het Spaanse vuurwerkwahallah, maar om nu hier te vertellen wat er allemaal goed en niet goed ging bv tijdens het opbouwen of er om heen lijkt me niet echt een wereldidee!(gooien,afsteken van Borrachos)
Neem aan dat als men in het buitenland is, juist moet laten zien hoe het moet georganiseerd en gecontroleerd.
Let wel dat er ook mensen zijn die zich hard maken voor een vuurwerkverbod hier in Nederland en die lezen dit ook en zullen hier hun eigen interpretatie aan geven.
Kortom goed initiatief, maar geen goede reclame!

Ik denk het wel omdat hij van vorig jaar en daar voor ook is gefilmd.

Maar zou niet weten of hij online komt misschien weer op de DVD zoals voorgaand.

Zo na 10 minuten werk en 2 uur upload en render tijd staat hij uiteindelijk dan online.
Het Hollands showtje van 2009.

Veel kijkplezier namens Roy-vuurwerk & Vuurwerkcrew !

Rechtermuisknop, doel opslaan als...

Bestandsnaam: hollands_feestje_2009.wmv
Bestandstype: WMV
Tijdsduur: 7:15
Bestandsgrootte: 319 MB

-Roy-

Laatst bewerkt:
Dat moet een super showtje geweest zijn als ik het filmpje zo zag. Verder goede kwaliteit Grouver geluid en beeld is gewoon super :D

Zo na 10 minuten werk en 2 uur upload en render tijd staat hij uiteindelijk dan online.
Het Hollands showtje van 2009.

Veel kijkplezier namens Roy-vuurwerk & Vuurwerkcrew !

Rechtermuisknop, doel opslaan als...

Bestandsnaam: hollands_feestje_2009.wmv
Bestandstype: WMV
Tijdsduur: 7:15
Bestandsgrootte: 319 MB

-Roy-

Hij is bijna binnen. :cool:

Zeer net showtje hoor. Mijn complimenten heren. Goede kwaliteit van het filmpje ook. :)

Laatst bewerkt:
vooral de eerste twee potten waren heftig hahahaha
Ik kan em nu nog niet kijken, maarreh,
zijn die eerste 2 potten dan die je 's middags bij pyroshopping had gehaald?
Die rode Sound King batterie, en die grotere? Waren idd vetjes :)
Mooie intro voor de show hehehe

Roy, complimenten voor het beeldmateriaal, puike kwaliteit
De show zelf, totaal anders dan 2008, andere blokken zijn er gebruikt.
Leuk om naar te kijken, goede show, zeker.

Bedankt Roy, mooi dat je hem nu al online hebt staan, kan iedereen nog eens genieten van dit showtje.
Prima kwaliteit film en geluid. :)

Ik kan em nu nog niet kijken, maarreh,
zijn die eerste 2 potten dan die je 's middags bij pyroshopping had gehaald?
Die rode Sound King batterie, en die grotere? Waren idd vetjes :)
Mooie intro voor de show hehehe

ja dat waren die ja. Jammer dat de soundking dag erna uitverkocht was.

:sad:

Roy, complimenten voor het beeldmateriaal, puike kwaliteit
De show zelf, totaal anders dan 2008, andere blokken zijn er gebruikt.
Leuk om naar te kijken, goede show, zeker.

Fred waren toch dezelfde blokken op 1 setjes van 6 kleine potten na dan! Rest werden ook gebruikt vorig jaar. Zijn naar mijn mening de beste blokken die er te krijgen zijn!

Fred waren toch dezelfde blokken op 1 setjes van 6 kleine potten na dan! Rest werden ook gebruikt vorig jaar. Zijn naar mijn mening de beste blokken die er te krijgen zijn!

Heb jij de beelden al terug gezien van de show?
Ben nu helemaal benieuwd wat jij er van vind om als een van de weinige die schoten de show terug te zien.

-Roy-

Ik moet zeggen dat ik niet echt van onder de indruk was. Het was rommelig geschoten, finale veels te vroeg etc. Van onder en ertussen was het allemaal spectaculairder overgekomen bij mij. Jammer maar helaas!

Laatst bewerkt:

Dan had ik waarschijnlijk mijn bril niet op. Ik ga nog eens goed kijken Eric.
Ik geloof jou, dus het zal wel aan mijn waarneming liggen

Back
Bovenaan