Hollands Feestje

ollie

VWC lid
Nou mensen de shell is door de kerk....

Het feestje gaat door!!!!

Wanneer:
16 maart 2008

Waar:
Valencia, exacte locatie volgt ter plekke of van te voren per pm

Hoe laat:
tussen 21.00 en 22.00 uur. Beetje afhankelijk van de Valenciaanse kwartiertjes

Wie:
hopenlijk zoveel mogelijk mensen

Budget:
als iedereen nakomt wat die gezegd heeft (Poll en spontane aanmeldingen) moeten we rond de 3000/3500 euro uitkomen. á 50 euro pp!

Wat word er geschoten:
Pyroshopping aangevuld met een paar goede blokken van El Fallero. Wat speciale dingen die we gaan proberen te regelen: parachuteblokjes (waren zeer leuk vorig jaar), 50 shots saluteblokjes die in 1 shot leeg zijn, pirofantasia's, las vegas (ARS), en veel fluit en knal blokken! We zijn ten slotte in valencia!!!

Opgeven:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd en niet onbelangrijk hoe meer vuurwerk. Wil je meedoen stuur me dan een pm met daarin: je naam, je nickname, je telefoonnummer in spanje en of je vooruit wilt betalen of ter plekke. Aangezien we zelf al dingen gaan vooruit bestellen zou het fijn zijn als er ook al wat mensen vooruit betalen. Mocht je vooruit willen betalen krijg je van mij antwoord met een bankrekening etc erin!

Nou ik hoop dat we er straks met een grote groep staan en dat we valencia weer ff op zijn kop zetten (althans in het klein dan ) en dat we vorig jaar minimaal evenaren zoniet verbeteren!

DEZE MENSEN DOEN AL MEE:
Ollie
Klipper en KlipperV
Sander32
Roel
Beekje
Strijkerpistool + pa
Mantronix
Moontan
Mattenfreak
Firespree
Dominique
Kruitsnuiver
Tukker1978
Pyrotrick
TripleX
Killer-Bee
Scania en Scania(v)
bartvz
engrealat

Vorig jaar had ik er minder van verwacht, ik dacht gewoon een berg cakes wegstoken, maar als je de film ook ziet, het bleek echt een heel leuk showtje te zijn welke nog beter was dan sommige shows hier hehe. Dit jaar dan ook zeker weten dat wij weer inleggen met z'n allen, gaat weer een prachtige show worden, daar kunnen we wel op rekenen hehe, budget is nog veel groter dan vorig jaar ook. :D

Alvast bedankt voor je inzet Ollie!

Bedankt Ollie voor je inspanningen tot zover.
Het Hollands feestje tijdens Fallas 2007 was een enorm groot succes.
Waar niet alleen wij maar ook de Spaanse toeschouwers enorm van hebben genoten.
Ik doe graag weer mee dit jaar en ik verheug me er weer op.
Kom op mensen die naar Fallas gaan: meld je aan bij Ollie voor de real live show.

:bye:

Gelieve de mensen die meedoen ff aan te melden... dus ook de mensen die eventueel en bijvoorbeeld via kruitsnuiver zijn aangemeld. Ik maak er ff een duidelijk overzicht van wie wel, en wie al betaald heeft etc. Dus ook bijvoorbeeld een moontan of mattenfreak ff pm-en voor aanmelding graag!

Vorige jaar wist ik hier niets van af. achter af de filmpjes gezien Heel veel spijt gehad!

Nu mijn vraag.. Dit jaar weer?

gr Svn.

Nou Fred, 't zou mij niet verbazen als Ollie het organiseren van dit feessie dit jaar overslaat.
Je weet het natuurlijk nooit met hem, maar weet wel dat hij vorig jaar best wel een beetje teleurgesteld was in een aantal mensen en ook de strengere regels daar in Valencia tellen best wel mee.

Ja Rick van de teleurstelling in bepaalde mensen weet ik alles van.
Maar hoe zit het dan met de strengere regels in Valencia?
Heb ik ergens iets over het hoofd gelezen?

Wie bouwen die show dan op?
Of is het zo dat iedereen die meedoet aan het project mee helpt met opbouwen van de show ?

Ik hoor volgende week of ik naar Valencia ga, zo ja dan doe ik ook zekers te weten mee aan dit top project. :)

-Roy-

Afgelopen keren werd het door een paar mensen van de groep opgebouwd en afgestoken.. als je dit met de hele groep gaat doen word het een rotzooitje:wink:

Hoop dat er iets word georganiseerd, en anders kunnen we terplekke altijd nog met z'n allen een partij goede cakes kopen en in de bedding neerzetten:)

Grouver@
Vorig jaar deden circa 40 mensen mee met een eigen bijdrage van 50 euro
Er was totaal te besteden circa 2000 aan vuurwerk
Ollie regelde alles, innen van geld, ophalen van vuurwerk in Valencia, en het opbouwen van de show met een man of vier en dan het schieten van de show ook met een man of vier.

Laten we het er op houden dat het niet meer vanzelfsprekend is om zelf vuurwerk af te steken tijdens Fallas. En als er net een paar busjes van de G.C. langs rijden, als wij voor een paar duizend euri potten aan het verslepen zijn en de commandant van dienst heeft toevallig slecht geslapen, ben je het hele zooitje kwijt. Best wel risico dus.

Als er vorige jaar problemen zijn geweest met bepaalde mensen die wel of niet mee deden dan kunnen we die toch gewoon uitsluiten?

Ik hoop dat Ollie dit jaar weer de moeite neemt om dit te organiseren en ik ben best bereid om te helpen! Ik ga alleen dit jaar pas voor de 2de keer en ben nog niet zo wegwijs in valencia! Ik ben er zeker bij als dit door gaat.

En wat kruitsnuiver al zei: ''Hoop dat er iets word georganiseerd, en anders kunnen we terplekke altijd nog met z'n allen een partij goede cakes kopen en in de bedding neerzetten.'' Is een goed alternatief!!

Ik hou dit of een nieuw topic in de gaten!

We hebben er zin in!!

Laten we het er op houden dat het niet meer vanzelfsprekend is om zelf vuurwerk af te steken tijdens Fallas. En als er net een paar busjes van de G.C. langs rijden, als wij voor een paar duizend euri potten aan het verslepen zijn en de commandant van dienst heeft toevallig slecht geslapen, ben je het hele zooitje kwijt. Best wel risico dus.
Dat zou inderdaad erg zuur zijn...
Jammer dat ze niet echt eenduidig in de regelgeving en naleving hiervan zijn.
Misschien dat er voor de tijd nog e.e.a. helder te krijgen is.

NOU de dedoeling is om dit jaar wederom door te laten gaan. Alleen gaan we ons nog beraadslagen voer de locatie... Dit gezien de ontwikkelingen van de afgelopen jaren!

Mensen die meewillen doen:

- Stuur me een PM met daarin je Nickname, je echte naam en je mobielnummer waar je in valencia op te bereiken bent.
- De bijdrage is wederom minimaal 50 euro. Betaling graag per voorgaande op de bank overmaken voor de mensen die er structureel een probleem mee hebben kunnen ook ter plekke betalen maar bijvoorkeur gewoon vooraf want ik wil ook zekerheid ivm bestellingen van het vuurwerk. Heb al een jaar uit eigen zak moeten bijbetalen en dat wil ik niet nog een keer.
- Geef in je pm ook aan of je vrienden meedoen en hoe hun heten. Vrouwelijke partners hoeven niet betalen net als voorgaande jaren!

Ik hoop dat iedereen mee doet en dat we niet meer kijkers als betalers hebben zoals andere jaren!

Goede zaak Ollie, fantastisch dat je de show weer wilt regelen
Mijn PM is onderweg, want uiteraard doe ik ook weer mee

Back
Bovenaan