Hollandivani

Ik ben er vandaag naar toe geweest en ik heb te veel dingen geleerd ten 1ste kom altijd om 5 uur het is echt heel druk je gaat dan al ong een half uur wachten denk ik ten 2de ong om 12 uur zijn de meeste dingen uitverkocht ten 3de wat ze adverteren klopt niet vooral met klein vuurwerk bijv.

grondbloemen 25 cent voor 40 ---- wat je krijgt 25 cent voor 25
Babypijlen 25 cent voor 144 ---- 25 cent voor 100
romeinse kaarsen 20 shot ---- 10 shot
kanonslagen xxxl ----- zijn gewoon die rotjes en geen xxxl

Maar ik ga er volgend jaar wel naar toe veel dingen gekocht voor heel weinig wel lekker

Hallo Hamdi dankje voor je informatie,

hoewel het wel klopt wat jij zegt over het klein vuurwerk, is het toch nog een koopje.
want volgens mij is het echt nergens goedkoper.
:frusty:

Best mensen, gisteravond geweest om 20:00 uur.
En ik was in 15 minuten aan de beurt. Mijn doel was om mooi siervuurwerk te krijgen en dat is gelukt.
De Cafferata lijn was ruim voldoende op voorraad en kon dus ook elk pakket of cake nemen die ik wilde.

Over het kleine spul klopt het wel dat er weinig tot niks was. Het zijn echt pure lokkers om mensen er naar toe te krijgen. Meer dan shocks was er op dat moment ook niet. Ik wil het kleine spul zelf niet maar ik kan me voorstellen dat je er van kan balen.

Verder heb ik dus gekocht:
1 x 6 cakes cafferata 110 euro
1 x 1 cake cafferata 500 gram 25 euro

Prima vuurwerk voor weinig geld:)

Wat mij nog verder opviel is dat hollandivani nog steeds de Big Box verkoopt. In mijn ogen een achterhaald pakket wat al veel te oud is. Hij vroeg daar nog 65 euro voor. Een beetje veel als je het mij vraagt....

Best mensen, gisteravond geweest om 20:00 uur.
En ik was in 15 minuten aan de beurt. Mijn doel was om mooi siervuurwerk te krijgen en dat is gelukt.
De Cafferata lijn was ruim voldoende op voorraad en kon dus ook elk pakket of cake nemen die ik wilde.

Over het kleine spul klopt het wel dat er weinig tot niks was. Het zijn echt pure lokkers om mensen er naar toe te krijgen. Meer dan shocks was er op dat moment ook niet. Ik wil het kleine spul zelf niet maar ik kan me voorstellen dat je er van kan balen.

Verder heb ik dus gekocht:
1 x 6 cakes cafferata 110 euro
1 x 1 cake cafferata 500 gram 25 euro

Prima vuurwerk voor weinig geld:)

Wat mij nog verder opviel is dat hollandivani nog steeds de Big Box verkoopt. In mijn ogen een achterhaald pakket wat al veel te oud is. Hij vroeg daar nog 65 euro voor. Een beetje veel als je het mij vraagt....

Zou je misschien een foto kunnen maken van wat je allemaal gekocht hebt?
En had je toevallig ook de limited edition flowerbed gezien zoals in het krantje vermeld staat van 29.99?

Cafferata

Cafferata

Net nog geweest alleen nog blokken en 250 k rollen verkrijgbaar.

De serie van 5 genomen van Cafferata: baracuda, escape, golden globe,ghost rider , troubleshooter

Allen 500 grammers.

Laatst bewerkt:
Jup, en wat de prijzen zijn.

Het is ieder jaar een verassing wat men hier verkoopt.

Soms hebben ze hele leuke acties zoals een 100 000 voor 25 euro.

Weet iemand wanneer de advertentie weer in de krant staat ?
Vorig jaar was dat 18 december ! Dit jaar weer de zelfde datum ?

Het staat vandaag al op de site, heb de krant namelijk ook vandaag ontvangen. In de advertentie staan heel veel onwaarheden, in de afgelopen jaren heb ik geconstateerd dat de meeste dingen of snel zijn uitverkocht of er helemaal niet zijn. Ook staat er iets over Zena vuurwerk tot 80 procent korting, natuurlijk prachtig als dat zo zou zijn. Maar dan zie je dat ze de prijs 'elders' omhoog hebben gegooit, bijvoorbeeld de Triumph box voor 99.95 terwijl hij bij normale zena dealers voor 59.95 over de toonbank gaat. Dan kan je wel tot 80 procent korting gaan geven maar daar klopt natuurlijk niks meer van :frusty:.

het is niet helemaal waar wat je zegt.
het zijn waarschijnlijk de advies verkoop prijzen die zijn vaak wat hoger.
en als ze van een product een paar karton hebben dan hebben ze het product dus wel gehad :P

ik zie de :
Profi Final
Professional Tube
Incredible fan
de big box zal die van lidu zijn denk ik.

weet iemand wat die titaan pakketten zijn ?

Laat jullie niet misleiden he mensen, de meeste producten die op hun advertentie staan hebben ze nooit in huis gehad. Dit is al meer dan 10 jaar zo! Ze adverteren er wel mee maar die hebben ze nooit in huis.

Vorig jaar ben ik nog geweest om te kijken wat ze WEL hadden, eigen import en zeer slechte cakes! Onwijs groot en ze schoten zo hoog dat heel gemeente IJmuiden ervan kon genieten. Zonde van het geld.

Jullie zijn gewaarschuwd.

Vind het geen slecht pakket voor 50 euro !
Je moet alleen wel goed weten wat er staat aan cakes daar !
Had 2 miskopen vorig jaar Maarja je heb overal wel een een miskoop :p

Ik ben er een paar keer geweest maar dat is al weer wat jaren geleden. De folder is onduidelijk over de omschrijving van de artikelen. Hebben ze fluitpijlen bijvoorbeeld? En om er dan heen te gaan op de bonnefooi is ook niet altijd op te brengen omdat ik niet in de buurt woon. Maar de keren dat ik er was had ik mazzel en goed inkopen gedaan. De boel wordt wel een beetje misleid in de folder vind ik maar ik weet geen betere winkel. Wie een betere winkel weet mag zeggen waar dan probeer ik die eens dit jaar.

Back
Bovenaan