Hollandivani

Ik ben tot nu toe 3 jaar geweest en het eerste jaar ook met een slechte afwachting, maar op het moment dat ze opengaan 's ochtend vroeg en je alle displays ziet zie je ook de merknamen erbij. mijn verwachting was meer dan voldaan en ik liep weg met honderden euro's aan vuurwerk wat allemaal goede kwaliteit bleek te zijn en veel beter dan die half gevulde cakes die je krijgt bij tuincentra's of iets dergelijks. dit is verreweg het beste kwaliteitsvuurwerk voor de prijs. en dat ze black boxxes hebben en crystal + crusader pijlen( klein maar zwaarder gevuld an grotere) betoogd toch behoorlijk dat ze geen grap zijn.

Ik ben van plan dit jaar weer om 3u 's nacht uit den haag te vertrekken en daar vanaf uurtje oof half 4 in de rij te staan met alle gezellige mensen en joints eromheen :)

Voor de mensen die de afbeelding niet goed kunnen bekijken hier een PDF link met de poster!
http://hollandivani.nl/PDF/Hollandivani_2012.pdf en de 500.000 klapper is een mat van 25 kg en 102 cm doorsnee. de collectie ligt bijna hetzelfde als vorigjaar, her en der wat vernieuwde dingen..

Heeft iemand misschien informatie over de flowerbed van 175,- is dat die uit 6 delen of 8 delen?
En zoals ik begrepen heb zijn dit de lijnen die dit jaar ongeveer verkocht zullen wroden:

Army
Black thunder
Crystal exclusive
Devil collection
Red dragon
Royal fireworks
Titaan
X-plosion

Groetjes!!

Hi Weco-Germany,

Bedankt voor de duidelijke PDF van de kranten pagina.

Hoe kom je aan de info dat deze labels verkocht worden?
Gaat het om de gehele collectie van Royal? Dus alle merken daar onder (zoals red factory, royal garden, gate of heaven e.d.)

De persoon die bij Hollandivani over het vuurwerk gaat even aan de lijn gehad :-)
Het gaat enkel over de lijnen die hier staan.. (her en der) wat kleine extra's zoals zena potten etc. maar voor de mensen die echt voor een TOPPRIJS vuurwerk willen hebben, gewoon met een budget heen gaan en kijken wat er te pakken is.

Het is er elkjaar erg druk dus het is alsof er gratis vuurwerk weggegeven word!!!

hallo

ik ben van plan om dit jaar op 29 december rond 15:00 daar langs te gaan weet iemand of het dan druk zal zijn en of er nog genoeg vuurwerk zal zijn ?
(uit eerdere ervaringen op de 2e verkoopdag)

Dit is wel verschrikkelijk goedkoop moet ik zeggen. Vind het alleen een beetje onhandig dat er weinig informatie op de website staat over hoe of wat. En de drukte... Staat er nou gewoon een hele lange chaotische rij? Of heeft men daar geen degelijk systeem om de drukte een beetje te handhaven? Je zou toch denken dat zo'n grote importeur dat wel heeft.

Dit is wel verschrikkelijk goedkoop moet ik zeggen. Vind het alleen een beetje onhandig dat er weinig informatie op de website staat over hoe of wat. En de drukte... Staat er nou gewoon een hele lange chaotische rij? Of heeft men daar geen degelijk systeem om de drukte een beetje te handhaven? Je zou toch denken dat zo'n grote importeur dat wel heeft.

Welnee wat ik dit uit de verhalen opmaak is het gewoon achter aansluiten en als je aan de beurt bent afrekenen en je vuurwerk meenemen. Dit is gewoon een mega dumpverkoop zonder regels. :cool:

hallo

ik ben van plan om dit jaar op 29 december rond 15:00 daar langs te gaan weet iemand of het dan druk zal zijn en of er nog genoeg vuurwerk zal zijn ?

alvast bedankt

hallo

alvast bedankt

1 keer is genoeg hoor, je vraag wordt heus wel een keer beantwoord.

in de advertentie staat o.a ´´professionele flowerbeds´´ tot 50 gram per schot´´
en daaronder staan dan cakes met >36 schots ofzo.... 36*50=1800gr. of 36*25=900gr. voor een enkele cake
slaat nergens op dus...

Voor de mensen die er morgen zijn, kunnen die fotos of filmpjes maken van de drukte en het te kopen spull. Ben wel heel erg benieuwd, ik ga zelf later op de dag morgen heen en is wel fijn als ik al wat informatie heb!

Wat is jullie ervaring met Hollandivani..Als ik die advertentie zo bekijk komt er 1 woord in mij op, en dat is REUT......Importeren zij echt direct uit China, kopen zij faillissementspartijen op?
Of kan ik daar de Garden of Eden van Royal voor 20 euri op de kop tikken? :bonk:

Die 500.000 klapper, dat lijkt me wel wat. Stel nou dat 1 rotje een diameter van een halve centimeter heeft. Koop ik toch maar even 2,5 kilometer vuurwerk voor een paar tientjes..... :bonk:
Hoe ga ik dat uitrollen bij mij in de straat?

als jij nu nog niet eens weet dat een 500.000 klapper of 100.000 klapper niet echt zoveel knallen heeft mag jij nog heeeeeel lang gaan leren.....
waarschijnlijk is het gewoon de black nitraat 500.000 (info vwc je maar)

Back
Bovenaan