Hollandivani

Meestal zijn ze rond deze dagen inderdaad met de folder. Nog even afwachten dus. Ze zullen zeker wel gaan stunten maar ik hoop eigenlijk dat ze dit jaar met een andere collectie komen. Ze verkochten Kings Collection en Lidu/Star, maar dat was van B&W en dat is falliet gegaan/doorstart gemaatk met VuurwerkTotaal. Maar misschien betekend dat nu een nieuwe collectie? Ik hoop het.

Ik zou trouwens niet proberen om contact met hun op te nemen, is te vergeefs. Ik heb dit jaar denk ik rond de 5 mails verstuurd, maar nooit een antwoord gekregen.

@Ruben; Inmiddels zijn genoemde collecties van Wolff vuurwerk, en die hebben in de verste verte niets met Vuurwerktotaal te maken....:shocked:

Meestal zijn ze rond deze dagen inderdaad met de folder. Nog even afwachten dus. Ze zullen zeker wel gaan stunten maar ik hoop eigenlijk dat ze dit jaar met een andere collectie komen. Ze verkochten Kings Collection en Lidu/Star, maar dat was van B&W en dat is falliet gegaan/doorstart gemaatk met VuurwerkTotaal. Maar misschien betekend dat nu een nieuwe collectie? Ik hoop het.

Ik zou trouwens niet proberen om contact met hun op te nemen, is te vergeefs. Ik heb dit jaar denk ik rond de 5 mails verstuurd, maar nooit een antwoord gekregen.

Wolff Vuurwerk te twello heeft Brave en Wichers als het ware overgenomen tog?

Maar houd het in dat ze dan wel de zelfde leveringsvoorwaarde hebben met Wolff, waardoor de Verkoopprijzen goedkoper kunnen zijn?!
Aangezien er gezegd wordt dat Hollandivani 1 van de goedkoopste vuurwerkwinkels van Nederland is.

Ik ga er vanuit dat alles nog het zelfde is als vorig jaar kwa prijs, en met hoop op andere Collectie.
Ik ga er zo wel over bellen met Hollandivani!

Wolff Vuurwerk te twello heeft Brave en Wichers als het ware overgenomen tog?

Maar houd het in dat ze dan wel de zelfde leveringsvoorwaarde hebben met Wolff, waardoor de Verkoopprijzen goedkoper kunnen zijn?!
Aangezien er gezegd wordt dat Hollandivani 1 van de goedkoopste vuurwerkwinkels van Nederland is.

Ik ga er vanuit dat alles nog het zelfde is als vorig jaar kwa prijs, en met hoop op andere Collectie.
Ik ga er zo wel over bellen met Hollandivani!

Hoor graag de uitslag van je!

Ik heb vandaag gebeld aangezien hij er niet zo blij mee was dat ik heb gister belde.

Maar hij heeft aangegeven dat de advertentie er volgendeweek in komt te staan!
Hij was kortaf dus ik had geen zin om naar meer info te vragen over de collectie etc.

''Maar we zijn een stapje verder door te weten dat de advertentie er volgendeweek in komt te staan''

Oohh die staat al een paar dagen online alleen ik dacht dat hij van afgelopen jaar was...
Maar had vandaag gekeken in het "Kennermertje" die altijd op woensdag komt, maar nopes. Daar kwam de advertentie toch altijd in?

3 DAGEN NON-STOP VERKOOP
OPENINGSTIJDEN:
Woensdag 29 DECEMBER 6.00-22.00 uur
Donderdag 30 DECEMBER 6.00-22.00 uur
Vrijdag 31 DECEMBER 6.00-18.00 uur

Dit zijn de data van 2010, dus wel een recente advertentie!

Zo hey!! Ik had wel wat korting verwacht maar dit is wel heel mooi hoor! Denk dat ik daar toch nog even mooi wat ga shoppen!

Hollandivani

Oohh die staat al een paar dagen online alleen ik dacht dat hij van afgelopen jaar was...
Maar had vandaag gekeken in het "Kennermertje" die altijd op woensdag komt, maar nopes. Daar kwam de advertentie toch altijd in?

Klopt hij komt in de Kennemertje
Maar er staat ook duidelijk tussen week 51 en 52 dus rond de 23e staat hij dr in.

Tenslotte vindt ik dat ze dit jaar weer overheersende prijzen hebben!
En uit beschrijving: 30 CONTAINERS!

En ze krijgen zoiezo elke uur een grote lading bestelbus vol vuurwerk!
Dus opzich is het wel prima, en ik verwacht zoals elkaar een gehele drukte.
Dus mensen houd rekening! Ondanks de hele mooie prijzen bent u niet de enige die hier opaf gaat.

Hij is er weer:
http://www.hollandivani.nl/PDF/Hollandivani_2010_2.pdf

hollandivani-vuurwerk2010-advKlein2.gif

Ik snap helemaal niks van die straatgeweld''
€175.- voor 30 Kilogram flowerbeds
in Nederland is Maximaal 500 gram toegestaan!

En met een afgestreepteprijs ''andere winkelswaarde'' 359.-
Dan verwacht ik ook wel wat voor een 500 grammie.

en de 500 grammers die ze aanbieden voor 12.50 en 7.50 en 15.- wat voor potten zijn dat..?

Verwacht er niet al te veel van. Ik denk dat ik de 31e misschien nog even langs loop om te kijken en foto's te maken. Maar de folder is altijd al misleidend geweest. Straatgeweld zal de Street Collection van Beko zijn, zelfde adviesprijs/gewicht. Dit zijn gewoon een aaneenschakeling van cakes tot 500 gram.

Na mijn ervaring van vorigjaar heb ik zeker niet teveel verwachtingen!
Maar ik wil zoiezo alles hebben wat op mn lijstje staat.
Ik wil wel een beetje in gedachte hebben wat ik voor me geld krijg dus vandaar de vraag van Straatgeweld
Vandaar de reden dat ik 3 uurtjes voor openingstijd voor de winkel sta.

Op mn lijstje staat o.a

13X 150.000 klapper
2x straatgeweld
3* Blackbox 1
3* Blackbox 2
3* Blackbox 3
3* Blackbox 4

en nog voor eurotje of 250 aan overige o.a de 500 grammers.
En volgensmij moet dat wel lukken als ik als er om 3 uur middernacht sta ''bij de deuropening sta van Hollandivani''

Laatst bewerkt:
Owh maar er staat oude voorraad dit en oude voorraad dat terwijl er ook nieuwe rotzooi tussen zit haha:P

ps. raad jij me aan om 3 uur voor openingtijd bij de deur te staan zodat ik alles kan krijgen?

Nee die producten zijn voor hun nieuw, niet voor de Nederlandse markt. Zoals je op de afbeelding ziet zijn het verouderde producten van Cafferata en uitlopende producten van toenmalig B&W wat nu falliet is (en overgenomen door Wolff).

En ja dat zal ik aanraden, als je dit topic had doorgelezen had je gezien dat ik hier ook vaker ben geweest (en ook om 3 uur snachts in de rij staan).

Hieronder nog geen aantal oude fotos van mij van vuurwerk dat ik hier gekocht heb.

Bedankt man!
Ik had voorheen namelijk een lopende discussie''met mijn broer''
aangezien hij 3 uur te vroeg vondt. Maargoed vindt ik dus niet.

En ik vroeg me af wat je voor de bovenstaande collectie kwijt was..?
En denk je dat de Straatpakket snel uitverkocht zou worden.?!

*Mocht het voor komen dat er tog iets niet is wat ik graag wil hebben* Ik ga zoiezo 5a6X grote aankopen doen bij Hollandivani.

Nog bedankt voor de foto's^ etc

Ik vroeg me trouwens ook af of Hollandivani in de toekomst met Broekhoff of wolff vuurwerk in samenwerking gaat.

Zou wel mooi zijn: De Super 500 voor 3 tientjes haha XP

Back
Bovenaan