Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In de avond. Maar niet alles was meer op voorraad... Heel weinig eigenlijk. Ninja pakketten waren allemaal uitverkocht, hadden alleen Kings Rocket 1 nog.
idd extreem lage prijzen, maar zoals ik al op merkte vind niet iedereen het interessant om voor vuurwerk zo vroeg op te staan. tevens is dit de enige zaak waarbij dit bekend is, dus 99% van de Nederlanders heeft niets aan die zaak. Die wonen immers toch niet in de buurt.
Maar voor budgetshoppers in die omgeving misschien wel een leuke zaak ja.
Ik ga waarschijnlijk 's ochtends vroeg, moet nog even kijken met wie ik ga.
Hoelaat staan jullie er?
Anders laat je je ophalen als je klaar bent met wachten en ophalen van de spullen, gaat genoeg tijd in beslag nemen gok ik zo![]()
Ja zou kunnen, maar dat bespreken we via msn dan wel verder. Ik ga er ook niet zo heel veel halen, heb nog andere winkels op me lijstje staan.![]()
Even een vraagje voor aankomende oud en nieuw beetje vroeg haha. Maar ik wil volgend jaar heen gaan 29 Dec maar niet 's ochtends vroeg. wanneer kan ik dan het beste gaan dat het rustig is en wel genoeg op vooraad ??.
Ik heb de folder van dit jaar al (staat in de Echo) staan niet veel prijsen maar een 100,000 klapper kost 20,00![]()
Kan je die folder niet even inscannen en dan hier in dit topic plaatsen ?![]()
Gaat iemand uit Amsterdam erheen die mij een lift geven kan ??