Hoeveel vuurwerk stoken jullie bij slecht weer tijdens de jaarwisseling?

Alles hier mits verantwoord natuurlijk.
Als het 'zeker' is dat het bagger weer gaat worden dan ervoor of erna.

het is toch niet te hopen dat ik weer alles moet laten staan na die ellende van vorig jaar(wind).Maar als het het zelfde is als vorig jaar blijft gewoon alles weer in de schuur staan. Maar met als reden dat het hier gewoon te gevaarlijk is op een open veld.

Vaak gaat toch het meeste wel op echter wil ik idd wel even opletten met de goud effecten. Zou het zonde vinden als ik er veel geld voor heb betaald en het allemaal verwaaid.
Maar we gaan uit van een top weertje dit jaar toch :wink:

Hier viel het gelukkig nog enigzins mee vorig jaar. Tussen de windvlagen door alles er doorheen gejaagd.
Voorspelling ziet er dit jaar beter uit of ben ik te positief?

Hoop dus weer op paar momenten zoals vorig jaar en dan lekker stoken en niks bewaren.
Zoveel vuurwerk bewaren met kleine kids in huis voelt niet goed. Naast een vochtige schuur heb ik ook geen andere opslag.

Niet van toepassing, dit jaar wordt het weer net goed genoeg om alles te kunnen stoken :D.
Vorig jaar wel 6 waaierbakken en een paar waaiercakes apart gezet.
Als de windkracht 3 of minder is gaan ze de lucht in.

Als slecht weer de definitie is van vorig jaar.. dan laat ik alles met goud staan en gaat de rest gewoon de lucht in.

Gaat het ook echt regenen.. hoosbuien.. dan blijft alles staan..

Hoop dit jaar alles weg te schieten dat is toch de beste jaarwisseling. En anders mis 1 compound bewaren voor volgend jaar :D

Bij veel wind laat ik de goudbakken, of bijv falling leaves en horsetails liever een jaartje staan.
Als het alleen een beetje regent gaat 'gewoon' alles de lucht dat om 0:00 gepland stond. Maar de vooravond is dan een stuk tammer dat wel, die spullen bewaar ik.

Regent het pijpenstelen of is de wind echt heel erg aanwezig dan is het echt een aantal leuke bakken de lucht in voor het gevoel en de rest word bewaart, zonde van het geld.

Mist=niks/max 1 rammer (transbomber ofzo)

Kan vrij weinig dingen bewaren in me huis, ik kan wat her en der stallen. Maar dan houdt het ook wel op. Vorig jaar met de wind me hele show moeten aanpassen. Heb na wat grote bakken (Escape From Hell, Triple X) eigenlijk alleen maar crackling, fluit, tails en salutes in de show verwerkt. Meer ook niet. Hoop dat het dit jaar wat beter gaat worden dan windkracht 6

Vorig jaar best wat goudcakes en boxen laten staan vanwege de wind. Windkracht 4 is dan teveel. Dit filmpje is van de Golden Illusion met windkracht 3. Dat kan net. Dus dit jaar hou ik het gewoon nauw in de gaten, hoop natuurlijk alles af te kunnen steken.

Nou als het de 31ste net zulk weer is als nu dan gaat er best veel bewaard blijven. Het blijft momenteel maar aan een stuk door regenen en waaien niks aan zo.

Alles gaat nu echt op. Vorig jaar wat boxen bewaard vanwege de wind. Maar nu alles op. Geen vuurwerk meer dat een heel jaar in de weg staat.

Dat ligt er echt aan. Mooie goudbakken daar is het zonde van om te stoken met veel wind etc. Maar probeer het meeste gewoon op te maken.

Ligt er aan. Meeste dingen ben ik veel te benieuwd naar en zonder vuurwerk natuurlijk geen oud en nieuw. Ik zal alleen niet gaan stoken om het op te maken dus er zal wel meer overblijven. Compounds gaan allemaal gewoon de lucht in met uitzondering voor de langzamere/bijzondere effecten.

Wind gaat hier aardig liggen, dus gewoon volle bak als het zo blijft.
Regen, dat maakt mij niet zo veel uit.
Mocht echter hard regenen ga ik de show wel annuleren, staat voor 3k schietsystemen op het veld.
En ga ik misschien wat blokjes achterelkaar aan fakkelen, maar daar gaan we niet vanuit.

Back
Bovenaan