Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
60 kilometer met de auto voor de grootste bestelling en denk 400 met de fiets voor kleinere bestellingen.
Haal in een straal van 50 kilometer bij diverse winkels wat leuke items op en met de fiets in het koude weer draagt voor mijn beleving weer bij aan de sfeer.

Zo dan, dat zijn serieuze kilometers zeg. Sowieso al een prestatie haha, maar in die korte dagen helemaal knap.

277 kilometer met net iets teveel 80 en 50 wegen en dropoffs op de stooklocatie om het snel te kunnen doen. Mooiste ritje is pas in de avond, dus helaas weinig uitzicht in het oosten van het land.

Dat zou mij niet verbazen als we weer tussen de 600 en 800 kilometer gaan uitkomen. Zo'n haat liefde verhouding mee, aan de ene kant heerlijk om dat vuurwerk op te halen enz maar het zijn wel echt flinke afstanden om in je eentje te rijden. Kerstmuziek op maakt het wel een stuk beter.

Merkte afgelopen jaar dat het maken van al die kilometers echt een groot onderdeel is van de voorpret en het plezier van de verkoopdagen, een groot gemis gewoon. Dit jaar ga ik daar dan ook bewuster mee om, iets meer verdelen en lekker op pad, ook gewoon naar de grotere winkels toe voor de sfeer en daar dan ter plekke nog ff wat kleine dingetjes meepikken. :D

Helemaal mee eens! Normaal prop ik alles in één dag. Dit jaar gewoon 3 dagen lekker rustig aan winkels pakken.

Merkte afgelopen jaar dat het maken van al die kilometers echt een groot onderdeel is van de voorpret en het plezier van de verkoopdagen, een groot gemis gewoon. Dit jaar ga ik daar dan ook bewuster mee om, iets meer verdelen en lekker op pad, ook gewoon naar de grotere winkels toe voor de sfeer en daar dan ter plekke nog ff wat kleine dingetjes meepikken. :D

Totaal mee eens. Mocht je nog een plekkie vrij hebben in de auto dan rij ik ff mee.

Het toeval wil dat ik in de driehoek Haulerwijk-Vierhuizen-Leeuwarden woon, dus het aantal kilometers afgezet tegen het aantal kilo’s kruit valt mee��. Vergeet ik nog bijna de tripjes naar Hoogkerk en Joure.

0. Ik fiets wel max 6km heen en terug. Gros haal ik af op 2km hemelsbreed :D totaal naar alle verkooppunten telt op tot een 20 a 30km elk jaar weer

0. Ik fiets wel max 6km heen en terug. Gros haal ik af op 2km hemelsbreed :D totaal naar alle verkooppunten telt op tot een 20 a 30km elk jaar weer

Hoe vaak moet je heen en weer fietsen om alles binnen te slepen? En een dag taak aan? Wel gaaf en een totaal andere ervaring lijkt me.

Voor nu staat er 350km op de planning, maar we willen hier graag een extra rit aan toe voegen. Ik gok dat we uiteindelijk tussen de 5-600 zullen zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan