Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

ik denk dat ik dit jaar net de 250 ga halen samen met mijn broer aardig wat, maar mijn vader niks voor mij......

ik hoop dat ik rond de 80-100 mag zitten, m'n ouders zitten altijd erover te zeuren. Heb nu een goed motto: Jij(m'n ma) stookt het op aan peuken ik aan vuurwerk :D

Dit jaar minder dan vorig jaar.(rijbewijs,autootje etc) maar verwacht rond de 2000 uit te komen samen met mijn broer.:)

Ik heb gruwelijk de neiging om van de geplande (en bijna opgespaarde) €400 terug te gaan naar €200 en de rest te besteden aan boeken die ik wil hebben... Maar grote kans dat dat plan mislukt als ik uiteindelijk alle kleine dingetjes bij elkaar optel :D Maar qua 't grote werk ga ik hevig snoeien en koop ik echt enkel de échte hebbedingetjes... Ik moet over 2 week ook nog een festivalkaartje voor €175 kopen, snijdt ook in 't budget, en die boekenverzameling van me lonkt ook gruwelijk...en dan is daar 't voornemen om eens een weekendje naar Brugge of Rome te gaan... 't Leven bestaat toch echt uit meer dan vuurwerk. En dan is vuurwerk een grote hap uit een minimuminkomen die zo weer weg is... :(

Ik vind dat geld wat je besteed altijd zo relatief.
Het ligt al aan leeftijd en het hebben van andere hobby's etc.
Dit jaar heb ik zo ongeveer namelijk een lijstje van 1200euro.. maar als je kijkt: met 30/40euro kan je ook al heel veel lol hebben, zie je jeugdtijd.
Dus denk niet dat geld garant staat voor het plezier dat je hebt!

Zowieso niet, het is echt wat je te besteden hebt door je andere hobby's maar ook WAT je koopt..
Ik koop normaal gesproken aleen spul voor smiddags en savonds omdat om 00.00 mijn vuurwerk gewoon niet op zou vallen tussen het spul wat hier afgestoken word dus ik geniet van andersmans spul.
Als je de enige in je straat bent die afsteekt dan is het begrijpelijker om 4a500+ uit te geven aan siervuurwerk!

Mischien wel handig als mensen toelichting geven voor wat ze kopen ofzo

ik kom nu uit op zoon 550 euro , dat lijkt mij meer als genoeg gezien ik overdag gewoon moet werken en ook nog een andere dure hobby heb.

Dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken hoeveel men gaat of wil besteden.
Als je er maar van kan genieten.
De één doet dat met €50,00 en de ander met €1500,- :rolleyes:

dit jaar ongeveer zo'n 200 euries, Goed bedrag kan hele dag door stoken. illegaal&legaal
dit jaar nog zkr 6 sloffen rotjes dus die hoef ik niet aan te schraffen, misschien toch stuk of 3 erbij??

Ik bereken nu op een bedrag zo rond de €200-€250, mijn basis is 200, die 50 die erbij komt is (klein) siervuurwerk. Ik ben zelf 15, en werk mijzelf nog net geen 3 slagen in de ronde en deel het mijn broer. Mijn ouders leggen niks bij, en kopen ook niks dus moet ik het wel met mijn broer doen en ik heb er veel plezier aan en ben de hele dag bezig!

Back
Bovenaan