Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

Ik hoef zelf helemaal niets te betalen :D Ons pa betaalt alles. Maar in totaal zal het niet boven de 200 euro uitkomen. Wij doen hier gewoon rustig aan.

Ik zit nu op 550,- euro. Met de bestellingen die ik geplaatst heb. Dat is al 2x zoveel als vorig jaar. Dus hier trek ik een mooie streep onder.

heb gisteren het een en ander gehaald.
Z158 Warrior Colection
Z05c Batterij 19sh. 6/1
AB103 Voodoo
Ab100 Sphere
5x AB38 Black salute 80sh
2x AB60 Traca 14sh
R502 Mandarin 2000
B511 Valencia 150
Z93 Turning Sun
Z154 Royal tree en New moon
en dan nog wat losse knallers die ik met het rad heb gewonnen. Alles bij elkaar €325,-. Einde van het jaar nog even naar duitsland. Denk dat ik alles bij elkaar €450,-/500,- uitgeef dit jaar

Ik doe altijd samen met mij neef samen leggen, ik zelf heb dit jaar 450-500 euro gespendeerd aan vuurwerk. Mijn neef iets meer maar die heeft ook een hoger inkomen aangezien hij werk heeft en ik nog student ben :)

50 euro krijg ik, en ik betaal 50 euro mee.
Ik ben ook nog maar 14 jaar, en siervuurwerk heeft me familie genoeg. Al haal ik zelf ook een paar cakes.

Ik heb een budget van 60 euro en dat is voor mij meer dan genoeg. (koop alleen beetje sier en geen knalvuurwerk.)
Ik krijg dit jaar wel nog eens voor 20 euro van Sinterklaas! (hoop ik: had ik gevraagd)

Hmmh ja zal wel zo rond de 1000 euro gaan liggen, maar vooral prof vuurwerk he!!
vin ik wel altijd het mooiste ja
met 3inch en 4inch karton zit je snel al een goed bedragje he
en dan nog paar blokken en paar buizen ja, gaat hard he dan.

Voorlopig zit ik op slechts 70 euro, probeer sowieso onder de 100 te blijven. Vorig jaar was het iets van 325, maar dat was me wat te veel en heb ik ook nog redelijk wat van over.
Dus lekker rustig aan dit jaar, genoeg andere dingen waar ik ook nog geld voor nodig heb.

Back
Bovenaan