Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

dit jaar geen vuurwerk.... moet zelf me schoolgeld dokken gvd 270per maand:mad: echt *** anders had ik wel voor 250euro geshopt net zoals vorig jaar

meer dan de helft van mijn vuurwerk budget die ik in gedachten had gaat eraf in verband met autorij examen!

Misschien heb ik dit jaar wel helemaal geen budget hiervoor en moet ik het overslaan, mijn prioriteit licht op dit moment bij mijn rijbewijs halen aangezien ik hier al een langere poos mee bezig ben en het klauwen met geld kost:sad:

mog van me ouders voor €100 maar is €170 besteld en word nog wat bijgehaalt met het ophalen
en heb tegen me ouders gezecht €110 haha
dus ssst

is toch moeilijk hoor.
ik zou eigenlijk voor 600-800 euro hale.
maar dat gaat hem niet worden zit al over de 1000+

Ik had mezelf voorgenomen 500 Euro te kopen, maar die vuurwerkfolders/sites zijn wel erg verleidelijk he? Dus ik zit nu rond de 700 haha! Nouja je moet wat voor je hobby overhebben nietwaar?

Groeten Derk

Bedoeling was max 500, maar zit nu al op 700+ en heb nog een aantal must have dingen.. zal richting 1000€ gaan!

het valt mij wel op dat iedereen wel een of twee honderdjes erbij optelt van waar ze van uitgingen:P(heb ik zelf ook hoor daar neit vanXD)

Op dit moment zit ik op € 502!

Das ruim 202 euro boven het budget wat ik minimaal wou besteden:) Dus t is aardig gelukt, nu alleen nog die budget boven de 350 zien te krijgen xD

Back
Bovenaan