Hoeveel geld vuurwerk 2009\2010

Ik heb voor 210,07 besteld. Zal nog wel een beetje bij komen, maar het is ongeveer 5x minder als vorig jaar.

Toch netjes, maar hoezo 5x minder als ik vragen mag?

- Ik zit rond de 160 euri, dat vind ik wel genoeg. Ik heb genoeg om de hele dag vol te stoken, en ik heb ook nog een hoop siervuurwerk. Ik vermaak me wel!

Ik kan niet meer wachten!!! :D:frusty::D

Ik heb dit jaar wel een net budget voor een jongen van 16.

- 260 in NL (al besteld)
- 175 illegaal
- 100 in duitsland op de verkoopdagen

Totaal: € 535,- :D

Ik kom denk ik rond de €100 uit:)
De rotjes enz. gaan er al een beetje uit:p Wat sier in duitsland halen en wat knallen in NL en ik vind het wel best.
Ik ben wel een freak maar bedragen van rond de 200 en hoger gaan me toch wel iets te ver.

Ik heb voor ongeveer 285 euro aan vuurwerk besteed, 100 euro illegaal knal ongeveer. Sier komt uit Belgie en Duitsland. In Nederland koop ik die kleinere dingen, zoals : rotjes,babypijlen etc

Voor zoveel geld kan je een auto, nieuwe computer, kleding etc kopen.
:frusty:

Zoals al gezegd hebben sommigen al een mooie auto, computer etc.

Het ligt er ook maar net aan wat je koopt. Vroeger kocht ik ook voor 30 gulden rotjes, babypijltjes enz.. Ik ga nu echt puur voor het siervuurwerk. Als je dan kijkt dat een 100s blokje al rond de 120 euro kost zit je al snel aan een groot bedrag.

Mijn totaalbedrag valt dit jaar ongeveer rond de 350-400 euro.
Had gellukig nog veel van vorig jaar over dus dit jaar heb ik niet alles opnieuw hoeven kopen.:)

Back
Bovenaan