Hoeveel geld aan vuurwerk 2012/2013

Mijn budget was eigenlijk € 150, is toch weer € 350 geworden. Als je eenmaal de smaak te pakken hebt is het moeilijk te stoppen :devil:

Wordt elk jaar meer. vorig jaar zelf ongeveer 200 euro, dit jaar 250 euro. 2 jaar terug was het iets van 130.

Vorig jaar had ik overigens nog iets van 300 euro gewonnen bij de vuurwerkhal :)

Dat jullie dat allemaal gaan uittellen.
Als ik al mijn totaal prijzen zie bij bestellingen denk ik zow,, dat is veel.

Tel het maar niet bij elkaar, gelukkig is er iets wat heet korting! :bye:

ongeveer 230,- dit jaar, zo zie je maar.. denk je van tevoren dat het stuk minder zal worden als voorgaande jaren en dat je maar 120,- te besteden hebt maar uiteindelijk dus ook dit jaar weer een hoger budget als vorig jaar (vorig jaar 180). :)

dit jaar een minder budget vergeleken de jaren hier voor jammer genoeg, door een eigen huis en de komst van de kleine.

+- € 250,00

Hier net zo.
Dit jaar een stuk minder dan al die jaren er voor inverband met komst van een kleine..

Denk ook +- 250..

En dan over een paar jaar samen met pappa stoken....:D

900,00 totaal voor bij mij thuis
700,00 voor de zaak

300,00 voor mij de grote potten die ik wil en wat ik mooi vind.
600,00 mijn 2 kinderen, 300 pp waarvan de man 50 naar kleine zooi gaat en als je dan 100 euro klein vuurwerk ziet op de bestellijst dat is erg veel. dus 500 over voor de avond sier etc voor hun dus 250 pp.
wat ze zelf erbij kopen mogen ze zelf weten bent niet streng daarop en mijn vrouw ook niet. Het is tenslotte feest.

700,00 voor de zaak zijn allemaal stuk voor stuk pakketten bij de rijswijkse vw hal daar komt alles vandaan. Pakketten zijn voor personeel/zakenrelaties.

Dus het eerdere budget van 14-1500 ben ik iets over heen gegaan geef gewoon de btw de schuld.:D

Mijn budged was 500 euro.
Ben er toch overheen gegaan omdat ik voor 80 euro meer bij mijn bestelling
een gratis pot van 100 euro erbij kreeg die ik altijd al live wilde zien.

Het is dus samen zo'n 580 euro geworden.

In vergelijking met andere jaren zal het ongeveer 175 euro bedragen. Reden: studie en andere (financiele) preoriteiten. Dus dit jaar (helaas) wat minder.
Ik ga veel acties af (kortingen etc) dus de waarde van het vuurwerk zal totaal rond 300 liggen.

Acties zijn toch ff mooi meegenomen!

Hahahaha nee hoor niet nodig. Ze is gek van vuurwerk, hoe harder hoe beter, en vindt het niet erg dat ik veel koop. Ze wordt er echter schijtziek van dat 80% van de mensen die we kennen de hele tijd roepen:
1) Jullie lijken wel gek.
2) Oooooooh wat zonde.
3) Hebben jullie nou nooit genoeg?
4) Slaat nergens op.
5 tm 10.000) etc etc etc.

Zijn wel vaak mensen die niets kopen maar wel vragen of we thuis zitten met O&N want dan komen ze even kijken.......

Vandaar mijn opmerking. :D

Al met al denk ik dat ik rond de 1000 - 1200 eindig.

Back
Bovenaan