Hoeveel geld aan vuurwerk 2012/2013

Hangt er van af of ik hier in de buurt aan Rubro of Royal kan komen, of langs zo'n dealer kom op weg naar eventueel bezoekadres. Dan wordt het 200-300, heel misschien meer.
LOL! Ik denk, uiteindelijk, uitgezonderd het spul wat ik al voor volgend jaar heb bestemd (uitverkoop) dat ik op het 3voudige uitkom... Ik wil het liever niet weten :p

Helaas hier ook last van de crisis dus moet goed gaan kijken wat ik allemaal wil! Zit normaal rond de 500 euro hoop het nu rond de 250 te kunnen houden :frusty: :cry:

Ja de crisis, ook dat nog beperkt mij budget tot >€300,- nee het is juist tegen de crisis! Geld moet rollen!!!!!!

Plan was dit jaar toch rustig aan te doen en 2 a 3 cake's te kopen maximaal 50eu totaal. Zit alleen nu al op de 105euro ongeveer en zijn er nog twee winkels die nog online moeten komen. vrees dat dit bedrag nog wel wat kan oplopen :p.

Moet flink bezuinigen t.o.v. vorig jaar. Zal rond de 350 liggen; hopelijk volgend jaar weer 700-800, maar dat hangt van veel dingen af. Vind het ook wel weer een uitdaging om nu met een beperkter budget toch een mooie collectie samen te stellen!

Nu voor mijn klantenkring 1e bestelling gedaan de 1 geeft een zak oliebollen wij al 20 jaar vuurwerk.

Dus mooi pakket etc

713,95 1e bestelling dan mijn kinderen 2 zoons ja grote handel etc denk ongeveer hetzelfde bedrag 750

dus 14-1500

Dit jaar zit bij mij alles mee, mijn budget had ik lager ingeschat dat het nu is geworden, ik heb wel een limiet met mezelf afgesproken, het is natuurlijk een keer leuk geweest.

Zit nu op een winkelwaarde van ongeveer €700,- euro, maar als je de juiste winkel opzoekt betaal je hier een stuk minder voor, zit nu op de helft van mijn lijst, en zoals het ernaar uitziet blijf ik ook binnen mijn budget. :)

Het Nederlandse vuurwerk was mijn budget rond de 350 euro, maar dat is inmiddels al 500 euro. Het valt ook niet mee om te kiezen met al die nieuwe soorten vuurwerk...

Dit jaar heb ik een redelijk hoog budget. Heb voor 550 bij Valk (Nijverdal) besteld en voor 475 bij Torch-Pyro. Heb nu in totaal 105 cake's 200 gram+
Er zal waarschijnlijk nog een honderdje of 4/5 bijkomen aan 500 grammers

Dit jaar heb ik een redelijk budget 800 totaal aan vuurwerk en kado.s voor sinterklaas en kerst ben helaas meer geld aan kwijt maar ja is voor me kliene:D

Back
Bovenaan