Hoeveel geld aan vuurwerk 2012/2013

Woei! Waar ik eerder nog 20-30 verwachtte is het nu 75 euro geworden. Meer wordt het niet meer :) Nog veel van vorig jaar liggen en de overburen steken genoeg af om mee te genieten ^^

Mijn voornemen was €250 euro maximaal, maar is uiteindelijk €350 geworden hahaha niet vreemd gaat ieder jaar zo

De teller staat inmiddels bijna op 500. Hopelijk blijft hij hangen. :p Achja, dat zijn we zo weer vergeten op oudejaarsdag. Maargoed trouwens dat mijn ma geen VWC account heeft bedenk ik me nu...

In november al voor 128 euro besteld. Momenteel bezig met onderhandelen voor een grote partij met een aantal man. Maar dat zal ongeveer uitkomen op 150 euro de man. Dan denk ik nog ergens tussen de 100-200 euro gebruiken om bij onze oosterburen de nodige dozen te halen.
En dan denk ik op oudjaarsdag nog iets in de richting van 50-75 euro aan wat kleine dingetjes en wellicht nog een mat.
Dus ergens tussen de 500-600 euro onder de streep.

gezien de aanschaf van een scooter zijn de plannen gewijzigd.

wil nu maximaal 150-200 euro uitgeven in totaal, iets minder dan gehoopt maarja de scooter gaat toch echt even voor!

Had van de zomer als max 650 euro ingedachten, dit is meer dan verdubbeld...
Conclusie: Teveel. Maar ach het is maar 1 dag in het jaar, moet er met m'n bijbaantje zo'n 3 maanden voor werken. Uiteindelijk heb ik de dag van het jaar en die beleving kan niemand me afnemen. Ik werk er hard voor dus heb zo ook m'n plezier nodig. Opmerkingen als vindt je het niet zonde van je geld? Kan ik me dus erg boos om maken..

Wij doen het momenteel met meerdere mensen samen om vuurwerk te kopen. Ik zoek het dan uit wat het mooiste en leukste is om de straat weer te vermaken.
De teller staat op dit moment op (totale uitgave online) € 609,90 maar verwacht dat er nog tussen de 169 en 289 bij gaat komen als we daadwerkelijk in de winkel staan en nog wat meer moois zien!
Opstelling momenteel 2 X event cake no.5, 1 X royal garden of eden. 1 x event 6 elements en 4 X secret salute (quickmatch fused)

Zit nu op €188 en hoop dat er niks meer bij komt:p.
Was van plan 135,- uit te geven maar het blijkt toch maar weer dat budgetten er zijn om gebroken te worden!

Ik haal dit jaar voor €100-150 euro vuurwerk, even een flinke daling tov vorig jaar.
Volgend jaar zal dit weer flink stijgen, maar heb hier net een scooter aangeschaft en die diende ook betaalt te worden.

Mijn voornemen was écht onder de € 1000,- te blijven, maar het is toch € 1050 geworden. Maandag definitief bestellen dan zijn alle twijfels weg.

zit tot nu toe rond de 294 euro maar ga echt niet boven de 300 haha, eerst was me limiet 150 toen 200 en daarna 250 en nu toch echt definitief 300 euro geworden.

Heb nu 357,17 euro en ik ben klaar. Voor mij meer dan zat, voor mijn vriendin een nachtmerrie. Als compensatie loopt ze waarschijnlijk de rest van het jaar op nieuwe schoenen.

Back
Bovenaan