Hoe ziet jouw kerstpakket eruit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoe ziet jouw kerstpakket eruit ? Krijg je ieder jaar een mooi kerstpakket van je baas of een leuke attentie, laat het hier weten.

dos-en-donts-bij-kiezen-van-kerstpakketten-personeel.jpg

Vorig jaar heeft ongeveer 3/4 van het personeel een biologische tas gekregen, met daarin een Bol.com bon. De overige 25% heeft nooit een tas ontvangen. Kwijt geraakt bij PostNL. :bonk:

Ik heb ook geen tas gehad. :cry:
Hopelijk krijg ik dit jaar wel iets. :p

Ik kreeg van mijn vorige baas altijd een zelf samengesteld boodschappen pakket met 80% over de datum. Zonder gekheid.

Maar nu start ik in oktober bij een nieuwe werkgever, dus erg benieuwd wat me daar te wachten staat.

Meestal zo'n doos gevuld met teleurstelling en een superpositief kaartje. Lang leve de zorg!

Een bon voor een 'kerstwebshop' van €50,-

Deze wordt vaak direct ingewisseld voor een bol.com cadeau kaart :)

Meestal zo'n doos gevuld met teleurstelling en een superpositief kaartje. Lang leve de zorg!

Hier ook werkzaam in de zorg. Maar moet zeggen dat wij altijd wel wat moois krijgen. Laatste jaren krijgen we munten en dan is er op het werk een kerstmarkt waar je deze in kunt leveren. Doen ze altijd wel leuk.

Hier ook werkzaam in de zorg. Maar moet zeggen dat wij altijd wel wat moois krijgen. Laatste jaren krijgen we munten en dan is er op het werk een kerstmarkt waar je deze in kunt leveren. Doen ze altijd wel leuk.
Dat is wel leuk ja! Wij hebben hier zelfs intern wat.. discussies gehad toen bleek dat al het kantoorpersoneel bovenop hun pakketje een bon van 50 euro kreeg. Heeft er wel toe geleid dat het de intentie was om afgelopen jaar met iets beters te komen, echter had iemand op kantoor al weer een kansloze order uitgedaan wat weer maakte dat er een aantal managers pissig waren omdat ze hun personeel na een mooie belofte weer met iets op zouden schepen. Ja ja, de soapserie van een zorgbedrijf.

Goeie, ben benieuwd of bij mijn nieuwe job elk jaar iets anders is of juist elk jaar redelijk hetzelfde. Vorig jaar in corona-tijd was het wel leuk ingekleed. Een drive-in met kerstmuziek, warme choco, etc om je pakket op te halen. Erg leuk! Maar hopelijk was die setting eenmalig :wink:

Voor zo'n groot bedrijf zijn de kerstpakketten wel een beetje karig. Een aantal jaar geleden kregen we ook geen kerstpakket meer maar konden we kiezen uit een aantal gadgets. Sinds vorig jaar is het ook geen kerstcadeau meer maar een eindejaarsgeschenk(:bonk:), daar zat dan wel weer de keuze bij voor een "kerstpakket" maar wel vega en halal... Dit jaar nog niks gehoord hierover. Verder krijgen we door het jaar heen nog genoeg extra's rond speciale dagen. Met sinterklaas zijn er bijvoorbeeld altijd chocolade letters en strooigoed bijvoorbeeld.

Wordt waarschijnlijk weer een Bol.com cadeaukaart t.w.v. €100,- en €100,- te besteden bij onze eigen webshop. Daarnaast is vorig jaar vanwege corona een meerdaagse skivakantie met alle collega's in Zwitserland niet doorgegaan, dus die wordt waarschijnlijk dit jaar ingehaald indien mogelijk.

Volgens mij kan er niks vanaf dit jaar, nog niks gehoord. Zorg hè, is geen geld voor. Andere jaren een bol bon of iets anders twv €15 maar blijkbaar lukt dat niet eens meer. Geen idee ook hoe ze extra personeel zouden moeten betalen om de maand wachttijd voor cliënten op te lossen. Bar.

Ik kon kiezen uit 5 pakketten. Rituals pakket voor hem of haar, een "groot" kerst pakket met etenswaren, een klein Azië pakket met een wokpan of een mini karaoke pakket met wat lekkers erbij. Uiteindelijk maar het Azië pakket met wokpan gekozen. Zaten verder wat Aziatische dingen ij zoals bami, woksaus etc. Pan is teflon vrij en heeft een winkel waarde van 50,-. Voorgaande jaren kregen wij ultra kleine pakketen dus dit jaar is een flinke verbetering. Een goede teflon vrij pan is altijd wel welkom. Die zijn net wat duurder dan de ******verwekkende tefal pannetjes.

Volgens mij kan er niks vanaf dit jaar, nog niks gehoord. Zorg hè, is geen geld voor. Andere jaren een bol bon of iets anders twv €15 maar blijkbaar lukt dat niet eens meer. Geen idee ook hoe ze extra personeel zouden moeten betalen om de maand wachttijd voor cliënten op te lossen. Bar.
Ecjt te gek voor woorden dit. We betalen ons blauw aan zorg en de rpverheid kan wel geld vrijmaken voor Europa en vluchtelingen maar eigen zorg kan stikken.

Ecjt te gek voor woorden dit. We betalen ons blauw aan zorg en de rpverheid kan wel geld vrijmaken voor Europa en vluchtelingen maar eigen zorg kan stikken.

Helaas met een mandaat van de meerderheid, want de partijen uit de vorige/huidige demissionaire kabinet heeft bij de afgelopen verkiezingen zelfs meer zetels gekregen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan