Hoe ziet jouw kerstpakket er uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn kerstpakket was een etentje met collega's. We zijn een klein bedrijf (franchise) en hebben een hecht personeelsbestand. Buiten werk kunnen we het dan ook prima vinden met elkaar en we hebben een etentje gedaan. Mega gezellig en dat heb ik liever dan een kerstpakketje:cool:

Aldi werknemers kregen vorig jaar een cadeaubon van de Aldi. Raad maar wat daar mee gekocht gaat worden:D
Ga dit jaar van hetzelfde uit. Nog niet ontvangen iig

Krijg ieder jaar een mooi kerstpakket met dingen waar je echt iets aan hebt en altijd een extraatje
Heel blij mee

Dit jaar iets met voedsel, eten en drinken tegen voedselverspilling oja moet hem binnen paar dagen ophalen anders wordt hij gedoneerd!

Wij hadden dit jaar weer een kerstmarkt waar we zelf ons pakket mochten samenstellen. Ook was er genoeg te eten en te drinken. Ik heb vooral etenswaren van een lokale landgoedwinkel genomen, cakemix, pannenkoekenmeel, chips, honing, nootjes, nougat en nog flessen sap. Prima geregeld weer!

Ik heb hem nog niet maar vaak een kerst/vlees pakket. En kerstbonus.

Dit allemaal tijdens een Diner vrijdag a.s.

Van me eigen werkgever een leuk pakket met van alles en altijd iets erbij met reclame van het bedrijf. Een muts, koeltas tevens stoeltje, handdoek en toilet tas (transport bedrijf) het bedrijf waar ik door ingehuurd wordt standaard een lekkere rollade, fles beerenburg en wijn en een gevulde doos.

Broodmeel, pannekoekenmix, jam, een kookboekstandaard, reepje chocola, flesje honing, cornflakes en twee bloembollen. Tja, elk jaar kariger in de zorg.

Wederom een cadeaubon die in een webshop besteed kan worden. Deze direct ingewisseld voor een Bol.com cadeaukaart :p Was toch een stukje korting op de wasmachine die we vandaag hebben gekocht

Heb al een kadobon van 50 euro en een dertiende maand. En ik weet maandag wat het kerstpakket gaat worden dit jaar. Als het niets is deel ik het uit aan mijn collega's. Iedereen blij.

Hier altijd een mooi pakket met wat speciaalbier, kaas, nootjes, etc. En een Bol.com bon, mag zeker niet klagen

Inmiddels alweer 3 pakketten gekregen van bedrijven met wie wij samenwerken én van een organisatie die wij sponsoren. Altijd lekker. Veelal streekproducten uit de buurt, dat is altijd goed natuurlijk. Verder volgende week zelf een bedrijfsetentje organiseren voor al het personeel en hulpkrachten, gezellig! :biertje:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan