Big Momma [COMPOUND]

Deze nog nooit gehad en me er ook niet echt in verdiept....

Op de films echt geweldig. Deze toch maar even bestellen onder het mom van.... ik heb denk ik nog niet genoeg :)

In Zoetermeer kon deze nog steeds met de allerbesten mee. Na al die jaren!
Harde burst die zorgt voor een flinke spreiding en een mooie verzameling afwisselende effecten. Kreeg applaus van het publiek.

Afgelopen nacht de Greater Lion Display Box geschoten, omlabeling van de Big Momma. Deze box voor het eerst gehad dit jaar, wel vaak op demo's gezien. En ik moet zeggen dat deze gewoon onwijs goed is en blijft! Heerlijk snel tempo, harde burst, grote boeketten en een mooie variatie aan verschillende effecten. Een lekkere rammer :) en doet niet onder aan 30mm boxen.

eindeloos vaak gezien in de vele omlabelingen die er op de markt zijn, maar nog nooit zelf afgestoken met oud en nieuw. toch maar eens op het lijstje zetten, want het blijft een prima bak.

eindeloos vaak gezien in de vele omlabelingen die er op de markt zijn, maar nog nooit zelf afgestoken met oud en nieuw. toch maar eens op het lijstje zetten, want het blijft een prima bak.

Zelfde hier. Ik weet nog dat een buurman deze wel eens had afgestoken, en ik van een afstandje heerlijk stond te genieten. Ook maar eens onthouden dus. :)

Aan welke (freak)prijzen moet je denken bij deze bak of de omlabelingen ervan?

Ik denk dat je rond de €80,- moet denken! Hij is normaal €100,- dus dan moet je wel met een paar 10tjes minder rekening houden. Al is deze niet veel in de freakactie, omdat het Lesli is.

Afgelopen jaar de Big Momma voor het eerst in 3 jaar niet gehad. Eigenlijk moet ik zeggen dat ik hem best wel gemist heb, het is een prachtige box met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Komend jaar wil ik hem daarom zeker weer in de collectie opnemen!

78756068_2808709885814813_1012262111641862144_n[1].jpg
DE WEBSHOP IS GEOPEND!
We hebben jullie geduld even op de proef moeten stellen, maar inmiddels zijn we in de lucht!

Om de opening te vieren trappen we af met een openingsactie. Dit jaar de BIG MOMMA! Vanaf nu t/m 29-11-2019 betaal je geen €119,50 maar slechts €79,95 voor deze compound-topper!

Ga naar www.vuurwerkplanet.nl en scoor je BIG MOMMA snel!

Bron: Facebook Vuurwerkplanet

Back
Bovenaan