Hoe versier jij jouw huis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Kerstbomen, lampjes, kerstdorpen het is allemaal prachtig maar waar de een heel uitbundig is zijn sommige mensen wat rustiger. Voor veel mensen is een kerstboom met wat ballen erin voldoende, andere mensen zijn een maand aan het opbouwen in huis en de tuin zoveel decoratie hebben ze. En uiteraard alle mensen die daar tussen in zitten nog.

Maar hoe versier jij jou huis? Zoveel mogelijk en van alles wat of juist alles in 1 stijl. Wat rustiger of toch juist uitbundig in kleuren. laat het weten, show ons de foto's van jou versierde huis en tuin

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenstaande films is wel echt next level, veel te zien in Amerika. Hier thuis hebben we altijd een boom in de kamer die goed vol hangt en waar we kunst sneeuw inspuiten. Bij het voorraam zetten we altijd nog 2 kleine boompjes neer die ook bespoten zijn met sneeuw. Aan de voordeur een mooie krans en in de tuin nog de nodige verlichting. Wel alles in 1 kleur qua verlichting, dat vinden wij het mooist.

Naast de kerversiering in huis (twee bomen, een met ''sneeuw bedekt'') hebben we ook standaard een krans bij de voordeur, diverse verlichting in potten binnen in huis en rond de kerst een bloemstuk met verlichting op het kookeiland. Buiten staat altijd een rendier met slee voor het voorraam, verlicht en al, evenals de taxuszuil in de voortuin die word bekleed met een verlichtingsnet. Eerder ook nog wel eens wat in de achtertuin, maar dat word de laatste jaren eigenlijk niet meer gedaan.

Dit wordt het eerste jaar dat ik mijn eigen huisje heb om te versieren. Heb er wel zin in. Hou van verlichting en leuke decoraties. Nu nog bedenken wat ik precies wil

Vraag gewoon of ze zin heeft om versiert te worden.

Vaak krijg ik geen antwoord (net zoals bij mijn vriendin) en dat vat ik dan maar op als een nee..

Vorig jaar ovv met vrouw rustig aan gedaan!
Dit jaar is het mijn beurt!

Wil een grote kerstboom in de tuin, raamkozijnen benenden allemaal lampjes, schutting allemal ijsspegels.

Vorig jaar ovv met vrouw rustig aan gedaan!
Dit jaar is het mijn beurt!

Wil een grote kerstboom in de tuin, raamkozijnen benenden allemaal lampjes, schutting allemal ijsspegels.

Ik kijk reikhalzend uit naar de foto's! :handsup:

Zo, dat is een fijne ook zeg met die ballonnen zo heheh, gaaf!
Ik houd ook erg van de lichtjes, mag w.m.b. ook lekker bont; blauwe ledlampjes, laser op de muur etc.
Kijk er alweer naar uit, ieder jaar koop ik er wel wat bij ook, tijd dat de buren eens mee gaan doen, maar die zijn helaas niet zo van de lichtjes ophangen aan de voorkant.

Achter in de tuin gewoon lekker de pegels aan de schuur enzo, sfeertje!

Heel gave sfeer gecreëerd zo, Pim! Vet idee allereerst in de woonkamer met die champagne, maar ook de tuin is sfeervol aangekleed. Geniaal die bar met koeler in 1, lekker vuurtje erbij, gezellig!

Heel tof gedaan inderdaad.

Ik kan echt genieten van de mooi versierde huizen/straten. Ik stap in december regelmatig in de auto om savonds gewoon een rondje te rijden en rond te kijken naar alle versieringen.

Zelf houd ik het nog vrij simpel.

Eerste bestelling de deur uit gedaan, Voor in de tuin wat vuurwerk bolletjes en dit:

5dc57a2b954b9119304d7628-4-large.jpg

Vond ze wel echt super vet op het plaatje, kijken of ze ook zo leuk zijn in het echt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan