Hoe versier jij jouw huis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb leilindes en vraag mij af of iemand ook leibomen heeft voorzien van kerstverlichting? Weet niet zo goed wat mooi zal staan.

Moet zeggen dat er hier in de buurt al gigantisch veel versierd is, opvallend meer en vooral ook eerder dan andere jaren.

Ik heb nog geen kerstbal in huis. De kerstverlichting in het dorp ziet er wel weer gezellig uit!

Blijft toch mooi zo samen met de buurt wat doen. Hier in de straat hebben alleen wij en nog 2 huizen iets van buiten verlichting. Ziet er maar somber uit zo.

Blijft toch mooi zo samen met de buurt wat doen. Hier in de straat hebben alleen wij en nog 2 huizen iets van buiten verlichting. Ziet er maar somber uit zo.

Gewoon een gezellige boel!
Op 18 december komen verschillende verzorgings huizen langs bij ons tijdens een kerstlichtjes wandeling . Ook dit jaar zijn we dan de warme chocomel stop!
Geeft een bak gezelligheid 😏 en dan doen we het ook nog echt ergens voor dat lampies hangen.
Laatste weekend van t jaar staat dit jaar ook een buurtborrel op het program wat dan ook meteen een voorwaarde is voor het verkrijgen van een kerstboom vanuit de gemeente.
Gewoon een maand vol feest sfeer en kerstgevoel dus.

Buitenkant heb ik altijd wel versierd, binnen niks; ik heb echt gruwelijk weinig met kerst...eerder aversie. Familiebanden niet gezond of krachtig, en de commercie verneukt de rest. Alleen het natuurdenken van dat de dagen weer gaan lengen doet me behoorlijk wat, ik ben een natuurmensch. Vandaar lichtjes in de straat; licht in donkere tijden voor wie hier het hoekje om komt in deze grauwe tijd. Nee, geen foto's, sorry.

Haha, dus ik ben niet de enige die speciaal voor de kerstverlichting elektrapunten in de carport en de schuur/veranda heeft aangelegd :d

Haha, ik vind gewoon support hier. Wij zijn sinds deze zomer bezig met een compleet nieuwe voor- en achtertuin en ik heb een overdaad aan elektrapunten voor jawel: de kerstverlichting:yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan