Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben je de enige, en kijkt iedereen naar jouw vuurwerk of word er in jouw straat volle bak vuurwerk afgestoken?
Vinden de buurtbewoners het leuk, of hebben ze liever dat je zo snel mogelijk stopt? Vermeld het hier!
Voor mij nog een verrassing. Hier vorig jaar komen wonen, maar dus nog geen 'normaal' oud en nieuw meegemaakt hier. Het was erg saai in de straat, dus ben benieuwd hoe men reageert op een stevige stoker. In de omliggende straten werd wel wat afgestoken, iets verderop zelfs wat shells gezien.
Ik ben de enige die in de straat stookt. Voor de rest wonen er alleen maar zeikerds die al klagen als er een stukje vuurwerkpapier in hun tuin waait. Maar ondertussen wel naar het vuurwerk kijken.
Bij mij zijn er een aantal die een meterpakket afsteken voor de kinderen maar meer ook niet.
Er zitten ook wel wat klagers tussen maar die heb je tegenwoordig met alles en over alles.
het straatdeel waar ik zit bestaat uit 6 a 7 huizen waarvan wij de grootste stokers zijn en daarnaast zijn er nog 2 die een paar blokjes neerzetten maar niet veel opmerkelijke dingen. Er komen redelijk vaak mensen vanuit de buurt naar onze straat om naar ons vuurwerk te kijken (de buurt zelf heeft wel redelijk veel activiteit) Er is ook soms een bar die wat grote compounds op het terras afsteekt als hun nieuwjaar nightclub genoeg gasten heeft (dat was in 2019-2020 niet het geval dus wij waren de showmakers van de buurt)
2 jaar geleden verhuisd. van een saaie straat naar iets minder saaie straat. Maar er zijn wat nieuwe mensen bij gekomen dus effe afwachten wat die doen ik had 2 jaar geleden wel een groep mensen op de oprit staan
dit jaar verhuisd naar een nieuwe omgeving dus we gaan het meemakenof hier nog een beetje wordt gestookt. door het jaar heen wel wat vuurwerk de lucht in zien gaan dus heb goede hoop
Sinds vorig jaar in deze straat komen wonen. Ik was de enigste met wat cat 1. Aantal buren gaf ook aan dat niemand echt vuurwerk afsteekt hier, ik heb ze alvast gewaarschuwd haha. Gelukkig in de straten achter en naast me was er wel wat te beleven. Veel f3 en f4 blokken en shells.
Hier gaat het ook altijd goed los, eigenlijk overal hier in de buurt wel. In omliggende straten zijn ze voornamelijk druk met grote dozen en ook veel Shells komen er voorbij. Hier wordt volop gestookt, ook overdag zie je nog groepen jongeren met rugzakken vol door de wijk slenteren.
Ik ben benieuwd hoe er in mijn straat gestook gaat worden. Als de verbouwing een beetje vlot gaan we rond 1 december verhuizen, dus het is een verassing dit jaar. Het is wel een flink gemêleerde straat. Van jonge gezinnen tot bejaarden. De sfeer is wel heel goed in de straat, dus vermoed dat het met de jaarwisseling ook wel prima is. En anders maken we het gewoon zelf gezellig
Er stoken wel redelijk wat mensen in de straat hier. Dus die laat ik ook lekker hun gang gaan en dan rond 0.30 ga ik pas afsteken. Zo laat ik iedereen genieten van hun eigen vuurwerk en hebben ze een mooi vuurwerktoetje!
Wordt erg gewaardeerd hier. Men komt zelfs na de zomer altijd al aan de deur om te vragen of ik thuis ben of niet.
Bij ons in de wijk wordt enorm veel afgestoken. Er zijn veel gezinnen met jongens van 18-20, dus dat helpt ook. Ook mijn brave buurman gaat rond 00.00 toch flink los met mooie flowerbeds, dus al met al ben ik zeer tevreden
Niet bij mij in de straat, maar dit was geloof ik rond een uurtje of 3 afgelopen jaarwisseling. Bracht Djaimy en stookmaat naar het hotel, toen we op de pakkeerplaats stonden zagen we in de verte een show. Klein stukje van gefilmd.
Bij mij in de straat wel een paar buren die stoken. Wonen ook 2 liefhebbers in de straat dus die hebben wel altijd net ff wat meer cakes dan de gemiddelde buur. En verder de straten er rondomheen stoken meer dan genoeg, kom om 0:00 echt ogen te kort.