Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

. Alleen 's avonds zie je wel grootse dingen de lucht in gaan bij de buren. Dit jaar vier ik het met de hele familie bij mijn opa en oma in Wezep, Met een beetje geluk zijn de buren daar ook een beetje vuurwerk freaks
, Nog even afwachten wat er gebeurt dus.
Vind het ook wel jammer opzich, want ik sta meestal alleen te stoken en de rest staat er naar te kijken. Zo nu en dan steekt er is iemand anders een potje af, maar meestal is het niet zoveel. Wel zijn er altijd een paar gasten die tijdens de jaarwisseling carbid gaan staan schieten midden in de woonwijk, daar ben ik dan wat minder blij mee.

. Gelukkig zijn de meeste buren chill en blijven de rotte appels netjes in hun hok, nadat we vorig jaar uit onze plaat schoten van alle negatieve kritiek. We komen de zeurpieten wel enigzins tegemoet dit jaar door enkel legaal vuurwerk af te schieten.
Verder een paar stokende kinderen met rotjes en een rondtrekkende jongerengroep met zwaar knalvuurwerk.Doodsaai hier in de straat.

Overigens haal ik zelf altijd nog wat extra blokken, doordat ik wat meer te besteden heb. Die paar blokken die ik zelf koop, haal ik ook bij iemand anders, en blijven altijd een verrassing voor de rest.