Hoe stookt jouw straat ?

Hier ist langs de straat zeer matig op een enkel trutpotje na van wat bewoners links en rechts. Om de hoek hier verderop staan ze ook wel aardig te stoken.
Straat aan de overkant is het ook wel leuk om te zien maar das voor 1 uur ook wel klaar.

In de straat hier ook vrij weinig, maar de straten hier achter gaat het elk jaar gewoon 3 dagen door.

In de straat zelf is het heel wisselend maar er zijn er altijd nog wel een paar aan het stoken links en rechts van mij. Er wonen ook nog een paar andere freaks vlakbij dus overal waar ik om me heen kijk zie ik wel wat moois de lucht in gaan.

Hier is het ook erg wisselend, om 00.00 gaat het wel even los maar voor die tijd maar mondjes maat helaas. Op de hoek staan eens in de paar jaar ook wel eens een groepje te stoken deze wisselen ieder jaar van locatie om het jaar uit te zitten.

Hier is het ieder jaar erg gezellig, bijna een buurtfeest te noemen. Veel vuurwerk ,de buurvrouw deelt altijd om 12 uur bitterballen op straat uit. Erg druk en iedereen let op elkaar en de kinderen.
Ontzettend gezellig!

Dat gaan we nog even met de buren bespreken. Toen we hier kwamen wonen zaten er vooral ouderen. Dat is aardig uitgedund en vervangen door wat jonge gezinnen. Hebben het ook nog niet hier in de straat gevierd, maar aan het afval te zien viel het wat tegen. Wellicht dat er dit jaar een paar nieuwe ook los willen gaan, vuurtonnen er bij etc. We gaan het zien, en anders vieren we het bij familie of vrienden.

Hier in de straat is het helaas vrij weinig dus we gaan eigenlijk altijd wel ergens anders naartoe.

Laatst bewerkt:
Dit jaar vieren we het voor het eerst echt thuis, dus benieuwd hoe de hele buurt tekeergaat. Heb weleens een video gezien tijdens 00.00u, maar werd er niet heel warm van. Allemaal 'grote bakken' 18/ 20mm plofdozen. Wel heel leuk om het in eigen straat te vieren, want woon in een fijne straat.

Erg rustig in mijn straat, alleen een paar gezinnen met wat kleine cakes, wat fonteintjes en ander klein spul. Enekele straten verder is er wel een fantiekeling met flink wat boxen. :d

In de straat zijn enkele huizen die ook het e.e.a. afsteken, maar niet extreem, iets verder in de buurt is het veel drukker qua vuurwerk. mijn straat is meestal na 01:00 uur helemaal stil.

In het hele dorp is het vaak wel rustig. Staan vaak een stuk of 5 groepjes door het dorp verspreid waar wel veel de lucht in gaat.

Hier in de straat 18 woningen en ik ben de enigste die serieus stookt.
De rest staat allemaal hutje op mutje bij een vuurtonnetje aan het einde van de straat om de hoek.
Die zijn dan ook alleen maar bezig met zuipen & vreten...

Dus ik kan in het midden van de straat lekker in me uppie me gang gaan, van niemand last.
Regelmatig zie je dan een gordijntje opzij gaan om even te kijken of de vuurton boys laten hun koppie zien om mee te kijken als ik meerdere boxen schiet.

Heerlijk geen last van vervelende situaties zoals omvallende potten, een pruttelbak dwars door jou compound heen, etc.
En de opmerkingen van daar gaat weer ... euro mis ik ook niet.

Wel kan ik genieten van voorbijgangers die dan zeggen: poah wat een mooie box zeg, en dan een duimpje omhoog steken.

Vaak stoken de overige mensen hier alleen om 00:00 wat pruttel spul en zijn om 00:15 alweer klaar wanneer ik begin.

Vorig jaar waren ze zo lam dat ze op 1 Januari in de middag hun rotzooi maar opstookte om er vanaf te zijn.

Ook dachten ze een tas vol met potten van me gejat te hebben toen ik even naar binnen was, jammer voor hun bleek het allemaal al afgestoken dus ze hebben indirect me rotzooi opgeruimd. :thumbsup:

Back
Bovenaan