Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik doe het gewoon met de "slappe" creme brulee van de xenos! haha, zowieso omdattie "ietsjes" kleiner is dan de gasbrander van een paar berichtjes hierboven![]()
net weer een nieuwe gehaald in de xenos groningen.
verder uiteraard sigaren van Mehari's![]()
Ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen!![]()
Ja, zolang je in de brand staat, kun je maar beter geen aanstekers vullen!
Stap 1. Ga met gasbus en aansteker naar buiten. Daar vervliegt het gas, en zijn meestal geen ontstekingnsbronnen in de buurt.
Stap 2. Je moet de gasbus op zijn kop houden, tuut omlaag. Dan zorgen voor het goede opzetstuk, zodat die een mooie verbinding maakt met de aansluiting van de aansteker.
Stap 3. Druk de tuut stevig in, zodat het gas uit de gasbus loopt, in de aansteker. Soms een paar keer opnieuw loslaten en weer aandrukken als het niet meteen lukt.
Het is normaal dat er wat gas langs loopt. Dat verdampt razendsnel, en buiten vliegt dat ook zó weg zonder gevaar voor explosie. Gewoon niet roken terwijl je bezig bent![]()
stormaansteker
Die staven zijn in elk geval voor €0,75 per stuk te koop bij Witte Tenten in Eemnes. Maar het zou kunnen dat ook andere Marijn dealers deze staven hebben, weet ik niet zeker.
+ YouTube Video | |