Fryskepyro
VWC lid
mijn vriendin haar hond kan niet echt tegen maar binnen heeft ze niet zo last van
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lang geleden, toen ik nog thuis woonde hadden wij katten thuis. Toen ik het huis uit ging en ging samen wonen ook altijd katten gehad tot heden. (Net als jullie Britse kortharen, wat een fijne dieren zijn dat!).
Ik doe dmv video’s en cat 1 trainen. Dus ik begin met knalerwtjes, naar fonteinen en knetterlinten. Wel stapje voor stapje. Het begin is spannend en wil niet zeggen dat ze met oud en nieuw niet bang zijn, maar als ze nu een knal horen, verstoppen ze zich niet.Lang geleden, toen ik nog thuis woonde hadden wij katten thuis. Toen ik het huis uit ging en ging samen wonen ook altijd katten gehad tot heden. (Net als jullie Britse kortharen, wat een fijne dieren zijn dat!).
Maar om ze te trainen is eigenlijk nooit in mij opgekomen. Wel een leuk idee moet zeggen. Ik begrijp dat jullie dit dus doen door middel van video's? De oudste kat, dat overigens gewoon een straat/lapjeskat is. Sprint met oudjaarsdag nog wel eens naar buiten, de echt harde klappers vind ze niet zo relaxt maar al het andere vuurwerk doet haar schijnbaar niet zo veel. De Britse korthaar daarintegen is niet zo content met vuurwerk, die ga ik dus eens afmatten op een trainingskamp.
Zulke doorgefokte dieren fokken, dat is pas zielig.Mijn zus heeft een labradoodle (of hoe je het ook schrijft). Ik pas weleens op,maar door een illegale knaller dichtbij een trauma opgelopen. Hij is echt heel angstig voor vuurwerk. Best zielig