Hoe pak jij jouw tas in?

Ik heb geen tas, ik heb weer iets aparts nodig aangezien ik op tig hoog woon gaat het van mij in delen in 2 winkelwagentjes mee naar beneden :D

Ik heb geen tas nodig hoor :p
Blijf gewoon voor mijn eigen deur stoken en af en toe een rondje lopen
maar voor de rest blijf ik bij me huisje :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Pleur alles gewoon in m'n tas en als ik een rondje loop dan kijk ik wat ik pak en steek het af is dus altijd een verassing

Weet iemand of de vuurwerktassen van de welkoop/Boerenbond fijn zijn?
Heb namelijk al gelezen dat sommige na een paar minuten uitgescheurd waren.

Ik heb altijd een eastpak gebruikt en die gewoon overdag volgegooid met klein spul, dit jaar ga ik gebruik maken van een schoudertas na het lezen van sommige berichten aangezien je zo inderdaad bij je vuurwerk kan zonder steeds je rugzak van je rug af te hoeven halen

Weet iemand of de vuurwerktassen van de welkoop/Boerenbond fijn zijn?
Heb namelijk al gelezen dat sommige na een paar minuten uitgescheurd waren.

Bij ons verkopen we jaarlijks honderden van deze tassen.. heb er eigenlijk nog nooit een klacht over gehad.
Het enige wat misschien minder is, er is één versie, waarbij de band aan een kant met klittenband vast zit, misschien dat deze bij een zware lading losscheurt?
Kan me verder niet echt voorstellen dat de tas kapotscheurt, tenzij je er 100kg in probeert te proppen:p

Ik heb geen tas, ik heb weer iets aparts nodig aangezien ik op tig hoog woon gaat het van mij in delen in 2 winkelwagentjes mee naar beneden :D

Dat is een hele goede Arjan, ik denk dat ik aan het eind van het jaar ook nog maar even een winkelwagen leen! :D

Bij ons verkopen we jaarlijks honderden van deze tassen.. heb er eigenlijk nog nooit een klacht over gehad.
Het enige wat misschien minder is, er is één versie, waarbij de band aan een kant met klittenband vast zit, misschien dat deze bij een zware lading losscheurt?
Kan me verder niet echt voorstellen dat de tas kapotscheurt, tenzij je er 100kg in probeert te proppen:p

Ik ben toch niet van plan om de tas helemaal vol te proppen. We lopen wel gewoon even terug naar huis. Bedankt voor de info :bye:

Een slof thunder XL, gewoon in de slof vast.
En een pakje grondbloemen 25 stuks, en nog wat ander spul.
Ik doe/deed het overigens in een flugel schoudertas. Maar die is vorig jaar opgeblazen met vuurwerk :D

30ste avond stop ik al me kleine dingen apart in me rugzak, en de 31ste in de ochtend doe ik de asian thunders en binkies in enzo

Gewoon geak doen !

ik ga dit jaar met een rugzak naar buiten in het grote vak doe ik al mijn rotjes en grondbloemen en van die pijljtes

en in het kleinere vak gewoon thunderkings en vuurpijlen

en in het kleinste vak doe ik het illegale spul

legaal spul prop ik gewoon in mijn tas(komt toch overhoop te liggen durende de tijd dat ik buiten ben) en het illegale stop ik in mijn jas ivm tassencontroles

Lol ik steek het voor af en leg alles in een klein hokje in het huis dus gewoon ff naar binnen lopen en pakken :)

Ik denk dat ik gewoon mijn eastpack pak, en dan heb ik allemaal mooie plannen in mijn hoofd voor de indeling maar waarschijnlijk gooi ik alles er door de spanning gewoon lukraak in:P

Ik neem gewoon een doosje om spijkers en nagels en vijzen in te sorteren zo een doosje met vakjes ik steek daar wat in gesorteerd knal grondbloem crackling enzovoort . Ik heb ook een vakje met lont en een vakje met aanstekers in .
En potten die steek ik af in de achtertuin . Ik heb alles nu al gemaakt . Ik kon niet wachten :)

Ik steek bij mij midden in ons dorp af, en daar wonen me opa en oma, dus ik leg lekker me vuurwerk voor overdag bij hun in de garage.:wink:
30 december me munitie kist vol laden met de spullen die mee moeten en dan loop ik de 31e gewoon af en toe naar binnen met een rugtas om wat nieuw te pakken!:rolleyes:

Kon ik maar alles in een tas doen:bonk:

ik denk dat ik gewoon mijn boekentas (eastpack) ga nemen. daar zitten 3 vershillende vakken in. lekker gemakkelijk.

ik neem beneden uit de kast van die voedselzakjes die je dicht kan ritsen mee naar boven. stop mijn nitraten appart in een zakje en de rotjes ook appart. vlinders laat ik gewoon in de doosjes. zijn toch gemakkelijk te nemen. de grondbloemen ook in in zo'n zakje en de pijlen, romeinse kaarsen, fonteinen en potten doe ik in het grootste vakje omdat ze zo groot zijn.
de thunder kings doe ik in het voorste vakje met da gaas ervoor zodat ik ze snel kan nemen.

Back
Bovenaan