Alles over jouw consumentenshow!

Zit nog steeds te twijfelen of ik er een ga schieten. Fakkelen ga ik in ieder geval niet doen, dan zie je zelf zo weinig. Denk dat ik dit jaar maar eens een kleine probeer op mn 6 kanaals schietkistje. Hoe en wat moeten we nog even uitvinden, maar daar is na de toetsweek tijd voor! :D

Alle topics omtrend een eigen vuurwerkshow samengevoegd in 1 topic.

Gelijk even een schop omhoog, hoe staat het ervoor? Iemand al een ruwe schets op papier kunnen zetten? Leuke combinaties bedacht?

Vooral veel royal fireworks. en crackling/glitter/crosette/goud/finale thema's
Dit wordt hem voor mij:

draadloos 1 3x bengaals vuur
draadloos 2 3x hot cannon
draadloos 3 6x crackling pearls
1 3x jasmin w-shape
2 3x burning gears w-shape

3 4x big rose fan-shape
4 4x azalea fan-shape
5 2x reign of fire
6 2x fire emblem
7 2x fire emblem
8 3x shaking times w-shape

draadloos 4 6/10 stuks red strobe
9 1x mine silver/gold flower
10 fanshape 3x mine silver comet 2x mine blue dahlia <- moet wel een wow effect geven
draadloos 5 3x mine red dahlia rechts
draadloos 6 3x mine red dahlia links
draadloos 7 3x crossing crossette
draadloos 8 3x mine red dahlia rechts
draadloos 9 3x mine red dahlia links
draadloos 10 3x crossing crossette
11 2x colorful crosette v-shape

12 3x vast fortume w-shape
13 2x breath of angel
14 2x beautifull leaves
15 3x midnight glory w-shape

draadloos 11 6x tears of beauty 3x v-shape opgevoerd
draadloos 12 3x silver willow

(overal waar draadloos voor staat, wordt geschoten van verschillende posten, niet te ver uit elkaar want dan past het niet meer op film:wink:)

Zit nog steeds te twijfelen of ik er een ga schieten. Fakkelen ga ik in ieder geval niet doen, dan zie je zelf zo weinig. Denk dat ik dit jaar maar eens een kleine probeer op mn 6 kanaals schietkistje. Hoe en wat moeten we nog even uitvinden, maar daar is na de toetsweek tijd voor! :D

Wat je ook kan doen als je maar een 6 kanaals schietkist tot je beschikking hebt, maar toch een grotere show wilt geven.
Is gewoon het begin fakkelen en alles goed weg zetten. En dan het einde met je schietkist. Kan je er toch van genieten en sowieso laten filmen dan.

Ik vind het één van de mooiste dingen van de dag zelf, om half 1 een show geven voor familie, vrienden en buren.

Prachtige schietlijst Savendro! Royal Fireworks heeft veel goede producten die je in een show kunt verwerken. Ook de mines van Cafferata natuurlijk! Ik hoop dat de uitvoering straks net zo mooi is als deze lijst, dan komt het helemaal goed met jouw jaarwisseling.

Wat heb jij in de planning staan Sunseeker? Zoals Golddigger al aangeeft ook deels fakkelen en de finale met een schietkist doen is ook goed te doen. Zo heb ik het vorig jaar ook gedaan en zo ga ik het dit jaar ook weer doen. Is erg makkelijk om te doen. Filmen laat ik ook door iemand anders doen. Het liefst door meerdere mensen zodat je zeker weet dat het op film staat.

Anders krijg je net als mij vorig jaar dat je batterijen na een paar minuten op zijn. Gelukkig was Tunit aanwezig die het allemaal met zijn fotocamera heeft gefilmt! Dit jaar probeer ik gewoon wat mensen uit te nodigen die een filmcamera heben. Altijd handig toch!

Wat je ook kan doen als je maar een 6 kanaals schietkist tot je beschikking hebt, maar toch een grotere show wilt geven.
Is gewoon het begin fakkelen en alles goed weg zetten. En dan het einde met je schietkist. Kan je er toch van genieten en sowieso laten filmen dan.

Ik vind het één van de mooiste dingen van de dag zelf, om half 1 een show geven voor familie, vrienden en buren.

Ik denk dat per kanaal gewoon een doorlontprojectje doe. Zo heb ik genoeg kanalen en kan ik zelf van een afstandje blijven toekijken. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!

Ik denk dat per kanaal gewoon een doorlontprojectje doe. Zo heb ik genoeg kanalen en kan ik zelf van een afstandje blijven toekijken. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!

Ja klopt, alleen met doorlonten kan je het nooit 100% vertrouwen is mijn mening. Met schietkist en fakkelen heb je precies in de hand wanneer iets afgaat.

Ik zit zelf ook erg te twijfelen over een showtje. Ik heb twee opties: Een 's avonds of een 's nachts. Ik heb mijn producten al een beetje ingedeeld op avond en nacht. Voor in de nacht heb ik natuurlijk m'n beste, mooiste producten geselecteerd. Maar het gevaar is denk ik zelf dat het niet in elkaar over loopt. Ik heb de mogelijkheid om met een 12 kanaals schietkist te schieten.
Idee 1 (Avond):
- Endeavour
- Brocade crown Zena
- Panter
- 2x Heavy legend 16

- Mean machines
- Las vegas (wolff)
- 2x Royal Bonsai
- 2x Heavy legend 25

- 3x panoramic palms (Rubro)
- 4 potjes van super 4-16
- 4x Midnight delight
- 3x Hoogmoed

Idee 2 (Nacht):
- Vette marja met de hand
- Exploding box
- Double Identity
- Hot chains
- 2x Fire Emblem

- 2x Wodka blue
- Fire flower van royal
- Rocking fire
- Buurtassortiment XXL overlappend

- 4x Midnight delight
- 2x treasure island en gorgeous in w-shape
- Silver willow
- 3x hoogmoed

@ Bassiefirework
Je lijst lijkt opvallend veel op die van mij...ongekend zeg. Bijna eng :wink:!

Ik wil dit jaar wel wat projectjes doen, maar een georganiseerde show daar komt het ondanks de wel gemaakte plannen al jaren niet van. Vaak loopt het op de avond zelf toch anders. Komt wellicht ook door de dan te hoog opgelopen kruitstress :wink:.

@ Bassiefirework
Je lijst lijkt opvallend veel op die van mij...ongekend zeg. Bijna eng :wink:!

Ik wil dit jaar wel wat projectjes doen, maar een georganiseerde show daar komt het ondanks de wel gemaakte plannen al jaren niet van. Vaak loopt het op de avond zelf toch anders. Komt wellicht ook door de dan te hoog opgelopen kruitstress :wink:.

Dan weet je dat je een goede smaak hebt haha:D

ik had dit al ergens anders geplaatst maar niet echt veel reacties. misschien hier wel :):

ik heb een vraagje haha, want ik en mijn broer gaan dit jaar voor het eerst een 12 uur project doen. maar we kunnen 85 euro ongeveer besteden. we hadden eerst in gedachte wat shocks en een paar pakken romeinse kaarsen mee te beginnen. daarna een red sky action + amazing. daarna 3x jet attack + red sky action. daarna 3 cakes uit het heavy 5 pakket en daarna nog een aantal salvo's met shocks. maar nu kwam mijn broer op vuurwerkperdoos.nl de golden brocade tegen. hij is er helemaal weg van ik vind hem zelf ook echt heel erg mooi!! maar hij wil nu het project als volgt doen: paar pakken romeinse kaarsen + shocks, dan voor 20 euro iets, daarna 3 keer waaier van golden brocade met 3 cakes en dan nog een aantal salvo's met shocks uit thunderking meter van pyrostar. wat lijkt jullie het mooist of kunnen jullie ons ideën geven voor het verbeteren van een van deze projecten?
iig alvast bedankt voor de hulp!!

gr florian96

ik had dit al ergens anders geplaatst maar niet echt veel reacties. misschien hier wel :):

ik heb een vraagje haha, want ik en mijn broer gaan dit jaar voor het eerst een 12 uur project doen. maar we kunnen 85 euro ongeveer besteden. we hadden eerst in gedachte wat shocks en een paar pakken romeinse kaarsen mee te beginnen. daarna een red sky action + amazing. daarna 3x jet attack + red sky action. daarna 3 cakes uit het heavy 5 pakket en daarna nog een aantal salvo's met shocks. maar nu kwam mijn broer op vuurwerkperdoos.nl de golden brocade tegen. hij is er helemaal weg van ik vind hem zelf ook echt heel erg mooi!! maar hij wil nu het project als volgt doen: paar pakken romeinse kaarsen + shocks, dan voor 20 euro iets, daarna 3 keer waaier van golden brocade met 3 cakes en dan nog een aantal salvo's met shocks uit thunderking meter van pyrostar. wat lijkt jullie het mooist of kunnen jullie ons ideën geven voor het verbeteren van een van deze projecten?

gr florian96

de golden brocade overlappend doorlonten dus eerst 1 dan 2 en dan 3 tegelijk, om het af te maken een w-shape met 3x2.
aangezien je dan geld over houdt zou het erg leuk zijn om nog een knalcake 3x1 te doen :)

Ik zit zelf ook erg te twijfelen over een showtje. Ik heb twee opties: Een 's avonds of een 's nachts. Ik heb mijn producten al een beetje ingedeeld op avond en nacht. Voor in de nacht heb ik natuurlijk m'n beste, mooiste producten geselecteerd. Maar het gevaar is denk ik zelf dat het niet in elkaar over loopt.

Je hebt het zelf natuurlijk in de hand met een schietkist dat je het in elkaar laat overlopen. Dat de cake's niet helemaal bij elkaar passen zou ik me niet te druk om maken. Ten eerste wie zit dat nou!? En ten tweede het gaat er om dat je gewoon lekker kan knallen met jou favoriete producten.

Zelf zou ik alleen wat rustiger beginnen, dus bijvoorbeeld met showtime - mines, fonteinen en potten met falling leaves. Vanuit hier opbouwen naar een dikke finale, dit kan knal zijn, sier of combinatie van.

Je hebt het zelf natuurlijk in de hand met een schietkist dat je het in elkaar laat overlopen. Dat de cake's niet helemaal bij elkaar passen zou ik me niet te druk om maken. Ten eerste wie zit dat nou!? En ten tweede het gaat er om dat je gewoon lekker kan knallen met jou favoriete producten.

Zelf zou ik alleen wat rustiger beginnen, dus bijvoorbeeld met showtime - mines, fonteinen en potten met falling leaves. Vanuit hier opbouwen naar een dikke finale, dit kan knal zijn, sier of combinatie van.

Helaas heb ik niet de beschikking over showtime mines, fonteinen etc. Heb eigenlijk alleen maar van dit soort cakes!:p

gr florian96

Beginnen met de kaarsen, doorgaan met de shocks, golden brocades en als finale misschien gehele heavy 5 serie in 1 keer? Sky action cakes zou ik weglaten want die vind ik zelf echt slecht.

als je goed leest dan hebben we neit genoeg geld om er een heavy 5 bij te kopen waarschijnlijk aangezien dat neit voor 20 euro te krijgen is.

iemand nog tips voor show van mij?

en ik heb vandaag 10 meter visco lont bij www.koopjegagdet.nl gekocht alleen er zitten allemaal knikken is. is dit erg voor het onsteken want denk dat ze in die knikken uit kunnen gaan of neit? iemand ervaring? verder super levering!!

Pieter levert geen dingen die ondeugdelijk zijn. Dus maak je geen zorgen, dat lont zal het gewoon doen. Probeer het een beetje recht te buigen (zonder het erger te maken). Eventueel een knik testen.

Back
Bovenaan