Hoe pak jij jouw tas in?

ik ga denk ik dit jaar ook mijn eastpack tas gebruiken of een voetbaltas,
voetbal tas (schouder tas) vindt ik ook wel fijn je ritst hem open en je hebt een groot vak waar je veel in kunt doen zo is het lekker overzichtelijk,
maar mijn eastpack tas is ook wel fijn heeft ook 3 vakken
zo kun je ook alles goed verdelen in het ene vak matten en in het andere wat pijltjes, en in het andere doe ik dan de rest van mijn vuurwerk

gewoon de kofferbak van de auto maar ik moet wel zeggen dat ik niet meer zo van de rotjes of de babypijltjes ben.

Same here. Kofferbak vol, leuk pleintje/veldje ofzo uitzoeken, daar een paar vuurkorven neerzetten en dan gewoon gezellig met een groepje een middagje wat eten, drinken en natuurlijk stoken :)

Zo, heb alvast vandaag me tas gevuld, gewoon vol met alles wat ik overdag wil afsteken, morgen maak ik alles los en gooi ik t erin...AH tas xD

Tas(sen) zijn gepakt, 1 grote sporttas vol met rotjes, sier en allerlei anders spul, 1 twee-vaks eastpak ramvol met shocks, 1 plastic zak met vuurpijlen en 1 gymtasje met het illegale spul. Morge om half 10 (volgepakt) op de tomos naar een vriend om daar alles neer te leggen. Daarna vanuit daar hele dag eastpack vulle om te stoken.

Ik hoop echt dat mijn straf weggaat, ik help tenminste gewoon mee met het huishouden en mijn ouders doen niet meer afwezig tegen mij maar gewoon normaal.
Heb mijn tas gister al ingepakt, ik zal straks eens een foto'tje maken die hebben jullie nog te goed.

Ik heb een schoudertas met onderop rotjes, gewoon los, niet in pakjes. Daarbovenop liggen grondbloemen, gewoon in het doosje. Daar ligt weer een pak babypijltjes op, per 12 stuks. 2 Kubus kanonslagen liggen er los in, evenals 6 Flashing Thunders.
Zo heb ik 3 ladingen gemaakt, eentje is de schoudertas die als eerst meegaat, dan heb ik nog een plastic zak met dezelfde inhoud. Nitraten zitten los in de jaszakken.

Hem zo'n stoffen tas (3 x) daar een slof rotjes in slof grondbloemen 4 thunderkings en baby pijltjes etc en dan word het gewoon graaien en duits sier leg ik thuis neer op me kamer en als het echt lekker donker is komt dat er vanaf maar moet alleen nog een ding vinden om pijlen uit te schieten ff zo kijken als we pvc buizen in de garage hebben met ducktake aan een rekje ofzo

Ik heb net zitten inpakken, en het is vrij chaotisch. Ik zo'n kleine eastpak schoudertasje,(waar mensen hun mobiel, portemonnee enzo indoen), en daar heb ik allemaal losse zooi in gedaan (rotjes, grondbloemen, twisters, luchthuilers etc.). En dan heb ik nog zon gymtas van nike (van die hele dunne die aande bovenkant helemaal bij elkaar komt). Hierin zitten nog meer rotjes per tien 111 klappers asian thunders fonteinen, nog meer babypijlen etc. Maar als ik daar nu iets specifiek uit zou willen halen, dan zou ik flink moeten graaien.

Laatst bewerkt:
Ik heb net zitten inpakken, en het is vrij chaotisch. Ik zo'n kleine eastpak schoudertasje,(waar mensen hun mobiel, portemonnee enzo indoen), en daar heb ik allemaal losse zooi in gedaan (rotjes, grondbloemen, twisters, luchthuilers etc.). En dan heb ik nog zon gymtas van nike (van die hele dunne die aande bovenkant helemaal bij elkaar komt). Hierin zitten nog meer rotjes per tien 111 klappers asian thunders fonteinen, nog meer babypijlen etc. Maar als ik daar nu iets specifiek uit zou willen halen, dan zou ik flink moeten graaien.

Ik heb nu toch maar besloten om alles uit die nike tas te gooien in zon stevige bijenkorf tas, is alles overzichtelijker

Hmmm, moet morgenochtend nog de finale van een prof. show in elkaar zetten.
Dus ik denk dat ik maar een thermoskan met koffie en een broodtrommel in m'n tas stop. Ook vrij overzichtelijk.

lekker de tas gevult met cakes (eerste lading) voor 10 uur.
daarna ga ik terug en vul de tas vol met overdag spul.

Back
Bovenaan