Hoe pak jij jouw tas in?

Ik doe alles gewoon in een schouder tas en doe de speciale dingen(crackling ballen en flashing demons enz.) in een zijvak. Rotjes, pijltjes en grondbloemen doe ik op een hoop door elkaar.

Het zou bijna een feestdag worden als ik dat zo lees haha.
ik zelf pak gewoon m'n schooltas in met +-2sloffen rotjes en wat grondbloemen en babypijlen, die laat ik dan thuis voor 's middags en neem wat zooi mee voor 10 uur project en wat klein spul om tot 13;00 door te komen,
voor s'avonds zit alles in zo'n grote doos van albert heijn

Ik doe eigelijk altijd "shell motief" in verschilldne lagen, soms emt papier ertussen:P onderop illegaal bovenop rotjes babypijltjes de hele legale troep

Nou, hoe ik me tas inpak, meestal een AH tas, die zijn namelijk behoorlijk stevig:)

Eigenlijk ben ik in de ochtend meestal ff bezig met alles uit te pakken en daarna gooi ik alles in een keer erin, lekker door elkaar zodat ik variatie heb:)

In de avond doe ik bijna hetzelfde, alleen dan met cakes...

Vorig jaar alles helemaal uitgepakt.
Allemaal losse rotjes in een plastic tas waar ook grondbloemen en alle andere kleine dingen inzitten, alleen de babypijltjes niet. Want als ik die rotjes er op gooi zijn de stokjes kapot

De spullen voor 's avonds ook in een aparte tas.

Laatst bewerkt:
Ik had een redelijk normale schoudertas, waar ik vorig jaar gewoon los de babypijltjes, tolletjes, rotjes en de rest deed.

Dit jaar pak ik het anders aan, ik heb een andere schoudertas met meerdere vakken, zodat ik de thunderkings appart kan doen, de pijlen, matjes en ga zo maar door.

En in mijn jaszak doe ik wss lonten, Metal Torch en normale aanstekers.
Evt. koop ik nog een zippo.

kweet nog niet
@landinho
ik denk dat ik dit idee ook maar een ga volgen vorg jaar moest ik eerst door een lading baby pijltjes en singelshots graven voordat ik bij de rotjes kwam om een taartje te maken

kweet nog niet
@landinho
ik denk dat ik dit idee ook maar een ga volgen vorg jaar moest ik eerst door een lading baby pijltjes en singelshots graven voordat ik bij de rotjes kwam om een taartje te maken

Precies, het duurt echt een hele tijd voordat je met je handen bij het juiste product uitkomt.

Graaien graaien graaien:D

Edit: Leuk topic trouwens:D

Laatst bewerkt:
Gewoon een doos vullen met de kleinere producten. Niet alles uit de verpakking halen maar gewoon in een doos doen.

dday007.jpg

dday010.jpg

Grondbloemen,rotjes en de rest van de mik mak los in mijn tas,vor babypijltje gebruik ik een stevige koker waar ongeveer 300 babypijltjes inpassen.Zodat de stokjes niet afbreken en het toch allemaal "los" bij mekaar in me tas zit.

Grote sporttas; paar sloffen rotjes openscheuren en erin kieperen, vervolgens complete pakjes/doos grondbloemen daar bovenop en 2 dozen babypijltjes van ieder soort. Illegaal spul gaat in in speciale vakken. Groot illegaal spul (matten, pijlen, shells met buis) doe ik gewoon per keer van thuis halen. Dat hou ik niet bij me.

Heel netjes inpakken werkt bij mij niet, alles ligt na een half uurtje alweer door elkaar.. Daarom haal ik alle knallers uit de verpakking en kieper ze los in de tas. Dan wordt het een grote grabbelbak, altijd weer een verassing wat ik ga afsteken.

k heb een schoudertas met een aantal verschillende vakken
vuurwerk verdeel ik 29/30 december in ochtend/middag/avond
ik pak me tas meestal de avond voor oudjaarsdag in
klein vuurwerk in verpakking (rotjes per pakjes van 10 en babypijltes per 12) in mijn tas en het illegale + single shots in een apart vak
en dan natuurlijk iets daarvan afsteken, dat vuurwerk dat voor je ligt is gewoon zó verleidelijk :o
dan oudjaarsdag tot 13:00 afsteken
dan eten en tas bij vullen
en dan tot ongeveer tot 17:30 afsteken
dan tas vullen voor avond
en 's nachts gewoon los de cakes mee naar buiten nemen en afsteken :)

Ik had afgelopen O&N alles de avond ervoor uit de verpakking gehaald, per stuk, (met 10 sloffen ben je wel ff bezig) en toen had ik alles in een emmer gedaan, eerst rotjes dan de grondbloemen en de pijltjes, single shots, en nog wat ander spul er bovenop. En om het uur/ 2 uur bijvullen.

Dit jaar ga ik gewoon eerst alles weer uitpakken en dan verdelen over een schoudertas met 1 groot vak voor de rotjes, een iets kleiner vak voor de wondertollen. En dan nog een vak voor de rest.

Back
Bovenaan