Hoe pak jij jouw tas in?

ik heb nog een oude eastpak liggen. zo'n grote dacht ik, daar gaat altijd lekker veel in met allerlei verschillende vakjes.

over de indeling ben ik nog niet uit want ik wil niet met heel veel fenix en cobra's in mijn tas rond lopen.

zowiezo gaan er altijd supero's chooêt en SC-C's in en gewoon lekker proppen

voorheen altijd mijn eastpack gebruikt nu een eastpack schoudertas :P denk dat ik rotjes en grondbloemen in het grote vak doe en de single shots daar bij. de pijltjes doe ik in het kleinere vak zodat de rotjes enzo die niet slopen in het grote vak :P ik doe wat aanstekers en lonten in nog een ander vak :P en dat is het wel. het grote werk zetten wij meestal in dozen die we makkelijk kunnen stapelen en dan om 00:00 wat leuks uitzoeken en verder gewoon willekeurig pakken en stoken :D

gewoon de kofferbak van de auto maar ik moet wel zeggen dat ik niet meer zo van de rotjes of de babypijltjes ben.

Tegenwoordig steek ik overdags bijna niks meer af. Als ik dan even naar buiten ga doe ik het gewoon in mijn jaszakken.

Vroeger gebruikte ik altijd mijn schooltas. Ik deed alles gewoon heel er in (hele sloffen etc.).

Ik had die vuurwerktas ook afgelopen oud en nieuw. Helaas was deze om 10.30 al uitgescheurd !

idd, de mijne was om 10.05 al kapot, stak een thunderking af en wou wegrennen. hoppa, daar lag de inhoud al op straat.:bye: snel opgeraapt en 2 spelden in de tas gedaan. wel vreemd dat juist de kant waarvan je zou denken dat ie goed vastgenaaid is kapot gaat, dus niet de kant met klitteband.

Ik gebruik een schoudertas met daarin rotjes en grondbloemen etc. en in een apartvakje het wat harde spul =)

weet iemand waar ik ongeveer 15 nitraten kan 'verstoppen' op oudjaar, hier word namelijk best vaak de inhoud van je tas gecontroleerd. het is bij mij nog niet gecontroleerd, maar bij paar maten wel. ik gebruik deze tas;
09049_500Px.jpg

Los in je tas fl!kkeren; op een grote hoop alle kanonslagen, grondbloemen en nitraten gooien. Wel even het etiket van de nitraten afhalen. Dan zal een agent ze absoluut niet herkennen als illegaal. Hij laat ze door z'n handen gaan, maar herkent ze niet omdat het etiket ontbreekt.

Volgens mij mag dat niet eens zomaar je tas controleren

ben 1 keer gepakt en toen gingen ze pas kijken
maar anders nooit

La bomba's en dat soort nitraten met mooi nette etiketten worden meestal nog n eens opgemerkt, of ze denken dat het grondbloemen zijn. Of gewoon in je onderbroek doen :p .

bedankt voor de reacties, maar ik denk dat 15 nitraten in je onderbroek niet zo comfortabel loopt op oudjaar. :p

Ik maak altijd eerst een slof rotjes open, de pakjes gooi ik los in mijn rugzak, de babypijlen in bosjes, grondbloemen laat ik gewoon in het pakje zitten. Onder het lopen haal ik af en toe een paar pakjes rotjes uit mijn tas en die stop ik in mijn jaszak.

Net als Nitraat12 heb ik afgelopen jaar een doosje gebruikt voor los grut. Gewoon alles door elkaar, pijltjes, bloemen, happiness etc.

Back
Bovenaan