I-TIMOOW-I
VWC lid
Ik hoop voor je, dat het goed uitpakt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het probleem van langs gaan is dat er ook veel vuurwerkwinkels zijn, die geen gewone winkel hebben op dit momentWaar moet je dan langs gaan....
Vergeet 1 ding niet, het is hard werken tijdens de verkoopdagen, maar wel heel gezellig.
Ben gelukkig in zo'n positie dat ik 31 dec. niet ga werken maar met mijn kids ga stoken.
Wat ik wel doe is dat als de winkel dichtgaat, gaan we met al het personeel(10 p) de bunkers in, pakken wat vuurwerk en schieten een showtje voor de winkel.
Wens je veel succes met zoeken naar een winkel waar je kunt helpen.
Welke omgeving zoek je, ik hoor natuurlijk wel eens wat.
Ik hen ze vaker een mail gestuurd en voor andere dingen naar de winkel. Vergeten erbij te zeggen net dat ze zeiden mail maar weer als je iets moet weten of vragen. Maar als ze er op in gaan ga ik zeker even langs voor meer informatie en dergelijke. Ze zeiden vorig jaar ook iets van je mag niet achter de kassa staan en afrekenen. Dat werk mag je officieel pas doen vanaf je 16e. Dus heb niks gehoord over inpakken bestellingen en dat dat niet mag.
Hardstikke bedankt voor de snelle reacties en tips.
Tristen.
Als je nog geen 16 bent mag je niet met vuurwerk werken.
Karton en kooien afvoeren,bestellingen opnemen en kassawerk mag wel. Als liefhebber kan je ook goed mensen adviseren wat te kopen.
Als je maar geen vuurwerk in je handen krijgt.
Succes.
Mmm,, Maar kassa werk dat zou wel kunnen in de voorverkoop.
Mensen advies geven met wat goed vuurwerk is kwa kwaliteit prijs verhouding.
Maar tijdens verkoopdagen aan de kassa werkt ook niet. Want dan moet je het vuurwerk ook pakken dusja. Achja proberen kan altijd he.
En kooien en karton en de bestellingen opnemen zal ik zeker na vragen als het kan dan. Bedankt voor je reactie
Tristen.![]()
Het lijkt mij ook erg leuk om van je hobby je werk te maken. Sinds vorig jaar is er hier een Marijn dealer gekomen, het lijkt me erg leuk om daar te gaan werken. Echter zitten er wel een paar minpunten bij wat mij er toch van weerhoud om in een winkel te gaan werken. Zo kan ik niet m'n bestelde vuurwerk ophalen, ook is er erg weinig tijd voor doorlonten en projecten maken en als laatste, overdag stoken op de 31e kan niet meer. Mhm, het wordt nog even goed nadenken..
Dat overdag niet meer kunnen stoken (hoewel ik in de pauzes absoluut wat de lucht in ga jassen) is erg jammer inderdaad. Maar het zelf mijn vuurwerk niet op kunnen halen vind ik nog veel erger. Dat moet ik absoluut zelf kunnen doen, anders ben ik bang dat het over gaat.. Het gevoel als je je bestelling ophaalt en in de auto laadt, heerlijk, dat wil ik geen enkel jaar missen. Als ik thuis zou komen en mijn vuurwerk staat al in huis, terwijl ik het er niet zelf heb neergezet, ik moet er niet aan denken![]()
Ik koop al jaren mijn producten bij 1 winkel.
En werk daar nu ook, dus kan mijn bestelling ophalen + werken mooi combineren.
(Na het werk meenemen)
Het doorlonten ga ik denk ik 's avonds doen (als ik daar nog puf voor heb) of anders de 31e 's avonds, als ik een keertje niet aan het stoken ben![]()
Ga ook maar is proberen bij een vuurwerk winkel te gaan werken dit jaar.
Hopelijk heeft de dealer waar ik dan nog zou willen werken een plaatsje vrij.
Er zijn wel genoeg andere dealers waar ik kan werken maar ik die ene dealer (verkoopt wolff) heeft zelf echt ook een passie voor vuurwerk. Lijkt mij leuker om daar te werken dan.
Helemaal niet vervelend bedoeld, en als je het leuk vind moet je het absoluut proberen, maar iemand van 13 of 14 zie ik toch niet zo gauw achter de kassa staan om mensen advies te geven.. Die zie ik eerder in een bunker lopen om bestellingen in te pakken enz.
Gewoon proberen! Als ze nee zeggen (misschien vanwege de leeftijd) probeer je het de volgende keer gewoon weer, dan zullen ze je vast nog kennen van vorig jaar en weten ze in ieder geval dat je gemotiveerd bent!![]()