Hoe nu verder?

En al die spookverhalen de laatste jaren dat je met wat consu spul ala Enschede complete woonwijken wegvaagt is met dit beleid ook gelijk voor altijd ontkracht.

Levensgevaarlijk; tenzij het in eigen voordeel is.

Prutsers.

Gewoon in Duitsland straks exact hetzelfde bestellen als afgelopen jaar in NL en je oude afhaalbon meenemen. Niks invoer, het lag toevallig nog in de kofferbak en wilde even gaan tanken….

En al die spookverhalen de laatste jaren dat je met wat consu spul ala Enschede complete woonwijken wegvaagt is met dit beleid ook gelijk voor altijd ontkracht.

Levensgevaarlijk; tenzij het in eigen voordeel is.

Prutsers.
Ook dat is een overheidsoorzaak.... ben benieuwd wanneer de daadwerkelijk waarheid naar boven komt. Er is al veel naar boven gekomen waaruit blijkt dat de overheid heeeel snel een dader zocht om haar eigen schuld te verdoezelen

Er zal nog een officieel bericht komen vanuit de overheid. Maar iedereen kan kosteloos hun vuurwerk dumpen bij mij thuis. Ik begrijp dat niet iedereen erg blij is met deze beslissing maar het is wat het is. Tot snel!
Nou bij jou mogen ze het dumpen, ik heb een beter.. ik kom het geheel KOSTELOOS ophalen en krijgje ook nog een doosje merci bij. Maakt niet uit hoeveel kg je hebt gewoon een berichtje sturen

Oh maar daar hebben ze natuurlijk een oplossing voor hier....

Ook wel bijzonder. Dan ligt dat levensgevaarlijke vuurwerk dus bij de mileustraat. Misschien wel leuk om als groep op dezelfde dag ieder 25kg dummys naar de milieustraat te brengen alsof het echt vuurwerk is. Laten ze de eod komen voor wat karton en klei ;)

Ook wel bijzonder. Dan ligt dat levensgevaarlijke vuurwerk dus bij de mileustraat. Misschien wel leuk om als groep op dezelfde dag ieder 25kg dummys naar de milieustraat te brengen alsof het echt vuurwerk is. Laten ze de eod komen voor wat karton en klei ;)
Lekker vlakbij de chemicaliën. Ach ja, de overheid schijnt een neus te hebben voor explosieve mixen die wijken onveilig en onbewoonbaar maken voor de welwillende burger.

Hoe doen ze dat toch?

Back
Bovenaan