Pyroboy26
VWC lid
Dan moet je als je december aangehouden wordt vanuit Duitsland gewoon zeggen dat je op weg was naar de milieustraat.Ik kan het zelf niet verzinnen op een vrijdagavond![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dan moet je als je december aangehouden wordt vanuit Duitsland gewoon zeggen dat je op weg was naar de milieustraat.Ik kan het zelf niet verzinnen op een vrijdagavond![]()
Dan moet je als je december aangehouden wordt vanuit Duitsland gewoon zeggen dat je op weg was naar de milieustraat.
Precies dat,de meest onbetrouwbare partij sinds jaren.Persoonlijk denk ik dat de VVD uiteindelijk de voorwaarden gaat loslaten en dat het verbod voor de aankomende jaarwisseling in zal gaan.
Ook dat is een overheidsoorzaak.... ben benieuwd wanneer de daadwerkelijk waarheid naar boven komt. Er is al veel naar boven gekomen waaruit blijkt dat de overheid heeeel snel een dader zocht om haar eigen schuld te verdoezelenEn al die spookverhalen de laatste jaren dat je met wat consu spul ala Enschede complete woonwijken wegvaagt is met dit beleid ook gelijk voor altijd ontkracht.
Levensgevaarlijk; tenzij het in eigen voordeel is.
Prutsers.
Nou bij jou mogen ze het dumpen, ik heb een beter.. ik kom het geheel KOSTELOOS ophalen en krijgje ook nog een doosje merci bij. Maakt niet uit hoeveel kg je hebt gewoon een berichtje sturenEr zal nog een officieel bericht komen vanuit de overheid. Maar iedereen kan kosteloos hun vuurwerk dumpen bij mij thuis. Ik begrijp dat niet iedereen erg blij is met deze beslissing maar het is wat het is. Tot snel!
Ook wel bijzonder. Dan ligt dat levensgevaarlijke vuurwerk dus bij de mileustraat. Misschien wel leuk om als groep op dezelfde dag ieder 25kg dummys naar de milieustraat te brengen alsof het echt vuurwerk is. Laten ze de eod komen voor wat karton en kleiOh maar daar hebben ze natuurlijk een oplossing voor hier....
![]()
Ongebruikt vuurwerk | AfvalScheidingswijzer Milieu Centraal
Ongebruikt vuurwerk gooi je weg via de milieustraat. Zoals lichtkogels, parachutepijlen en sterretjes.www.afvalscheidingswijzer.nl

Lekker vlakbij de chemicaliën. Ach ja, de overheid schijnt een neus te hebben voor explosieve mixen die wijken onveilig en onbewoonbaar maken voor de welwillende burger.Ook wel bijzonder. Dan ligt dat levensgevaarlijke vuurwerk dus bij de mileustraat. Misschien wel leuk om als groep op dezelfde dag ieder 25kg dummys naar de milieustraat te brengen alsof het echt vuurwerk is. Laten ze de eod komen voor wat karton en klei![]()