Hoe nu verder?

Het verbod, tja, komt het er nu wel of niet?

Ik vroeg mij af wat zijn de winkeliers en importeurs nou van plan? Het is niet zeker dat het verbod er echt komt. Houden zij rekening met deze optie? Wordt er wel besteld? Blijven de bunkers op "standby"?

Hoe gaan zij hiermee om?

Ik heb bij de verkoopdagen meerdere winkeliers (regio Utrecht) gesproken die aangaven door te gaan tot er een definitief verbod is.

Mmm, ik denk dat het verbod er aankomende jaarwisseling nog niet doorheen is. Er zaten voorwaarden aan en deze hebben bij lange na nog geen concrete vorm gekregen.

Ik weet het niet 100 % zeker maar ik dacht gelezen te hebben dat Wolff alweer bezig is.
Wel met een eventueel verbod in het achterhoofd dus dan moet het gaan om producten die ook op de Duitse markt (makkelijk) afzetbaar zijn.

Ook zijn er al Nederlandse winkeliers bezig met het houden van een optie voor Duitse verkooppunten.
Uiteraard zitten deze in de buurt van de Duitse grens, maar daar wordt dus ook al over nagedacht. (gelukkig)

Dat zou wel een heel stuk beter zijn dan die supermarkt chaos in Duitsland. Lekker ouderwets voorverkoop en ouderwets afhalen de 29e alleen dan in een ander land. Geen gedoe en gestress! :cool:

Ik vraag me af hoe het zit met die 25kg die je thuis mag hebben liggen. Dat mag je het hele jaar door hebben liggen. Dus op dit moment ook nog. Als er dan een verbod komt dan moet je toch de mogelijkheid krijgen om daarvoor van die 25kg af te komen?

Ik vraag me af hoe het zit met die 25kg die je thuis mag hebben liggen. Dat mag je het hele jaar door hebben liggen. Dus op dit moment ook nog. Als er dan een verbod komt dan moet je toch de mogelijkheid krijgen om daarvoor van die 25kg af te komen?
Oh maar daar hebben ze natuurlijk een oplossing voor hier....

Er zal nog een officieel bericht komen vanuit de overheid. Maar iedereen kan kosteloos hun vuurwerk dumpen bij mij thuis. Ik begrijp dat niet iedereen erg blij is met deze beslissing maar het is wat het is. Tot snel!

Back
Bovenaan