Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gewoon om 9:00 om vervolgens om 10:00 het traditionele project te gaan stoken. En ik denk dat we dit jaar rond 13:00 de straat op gaan en gaan stoken. Die 5 uurtjes kunnen me reet likken. Wil toch singleshots overdag zien he
Om half 8 op om de laatste verkoopdag te werken.
Normaal een 10 uur project met ons verkoopteam maar nu dus niet.
Winkel Open tot 17 uur. Dan met z'n allen een showtje schieten en een biertje drinken.
Daarna huiswaarts om als een speer te eten en m'n eigen show klaar te zetten.
8:00 gaat het wekkertje. Moet om 9:00 beginnen tot een uur of 17:00, dan snel naar huis toe en alles 3x checken; geheugenkaart, accu's camera etc. En dan vertrekken richting de stooklocatie en gaan met die banaan!
Aangezien de afsteektijden zijn afgekapt door onze geliefde regering gaan ik lekker slapen tot de biologische wekker afgaat ( zowieso wel voor 10:00 )
Dan eventjes rustig wat boodschapjes doen en op terugweg even klein pakketje halen bij de lokale dealer en dan overdag beetje afsteken tot het 18:00, rond die tijd ben ik wel bij Leet en dan gaan we even flink het milieu vervuilen!