Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Volledig afhankelijk van de kinderen. Dit jaar niet werken rond de jaarwisseling, een prettige omstandigheid. Dus, als zoonlief besluit dat papa een trampoline is, begint Oud en Nieuw.

Meestal ben ik rond 6 uur wakker omdat ik in de ochtend moet werken en dan vanaf 3 uur lekker oliebollen bakken.

Rond 7 uur word ik wakker gemaakt door de directeur (4 jaar). Vervolgens hakkenbillen naar beneden om naar het vuurwerk te kijken, onbijtje erin knallen en dan in de loop van de ochtend in de tuin oliebollen bakken.

Ik ben al een tijd een volwassen vent, alleen tijdens de ophaaldagen en de dag der dagen slaap ik weinig..
Met spanningsbuikpijn om de paar uur wakker en rond de 4/5 uur eruit (omdat ik toch geen oog dicht meer kan doen) :p.
Hebben andere dit ook?

Ben zelf al niet zo'n uitslaper. Zeker niet op de dag der dagen. Maar met de kleine meid zal het hier wel een uurtje of 6 worden dat ik wakker ben. Lekker lang genieten van de dag der dagen!

Vorig jaar 6 uur, moest gewoon gewerkt worden. Dat gaan we dit jaar toch even anders doen! Maargoed, dan zal het als nog vroeg op worden om alles klaar te gaan maken, boodschappen te doen en nog wat winkels langs te gaan!

Back
Bovenaan