Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je bent van harte welkom in Rijswijk de 31e. Houd ik een plekje voor je vrij.Omdat het de laatste twee jaar een "saaie" dag was omdat ik alles al op de eerste twee dagen had opgehaald, dit jaar twee bestelling op de 31e afhalen. Dus wekker staat vroeg haha
Dat ken ik van vroeger!Waarschijnlijk staat het nageslacht rond 6:30 aan het bed.
Ik had sinds vroeger al in vuurwerkwinkels kunnen werken...egt geweldig en ik heb veel kennis maar de 3 dolle dagen wil ik kopen en niet werken en al zeker de 31ste niet....vandaar dat ik.nooit in de vuurwerkwinkel heb gewerkt al lijkt het me echt mooi!Afgelopen jaren om 7:00u eruit om om 8:00u bij de vuurwerkwinkel klaar te staan om aan de werkdag te beginnen. Heel de dag aan de bak, tot de winkel sloot om 17u. Dan lekker een pilsje drinken en nog wat nabespreken. Rond 17.30 -17:45 het vuurwerkpakketje wat we er kregen inladen en dan zorgen dat ik om 18u thuis was om te beginnen met stoken. Snert en oliebollen tussendoor als avondeten en dan rond een uur of 20u gasten ontvangen/ richting de visite.
Echter viel afgelopen jaar de 31e op zondag, waardoor er geen vuurwerk verkocht hoefde te worden. Dit beviel mij heel erg goed. Zo goed zelfs dat ik me heb voorgenomen niet te willen werken op de 31e dit jaar. Uitslapen tot n uurtje of 9.30, daarna wat voorbereidingen treffen, vuurkorfje aan, oliebollen bakken, top 2000 erbij en halverwege van de middag starten met stoken. Lekker op het gemakje.
Ook heb ik afgelopen jaren gemerkt dat 3 dagen werken in de vuurwerkwinkel het plezier er voor mij er een beetje afhaalt. Je bent zoveel in de weer met vuurwerk op een andere manier dan enkel liefhebberij dat je ergens blij bent dat het afgelopen is...
Dit jaar waarschijnlijk dus enkel de 29e bijklussen bij de vuurwerkverkoop om het een beetje leuk te houden. De 28e moet ik natuurlijk al m'n eigen spulletjes op gaan halen.