Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vermoed net als alle andere dagen zo rond 7:30 a 8:00 of ik moet net ff lekker liggen of het laat gemaakt hebben dan wordt het maximaal een uurtje later.

Uiterlijk 8 uur achter de laptop, moet gewoon gewerkt worden tot 1730

5:00 uur schat ik, ondanks dat ik al vele jaren een volwassen man ben.. sta ik toch op met een hoop spanning/buikpijn en om eerlijk te zijn.. heb ik daar nu al last van :p

Het leven van een pyro gaat niet over rozen..
Whahaha herkenbaar! Nog ff en ik tik de 50 aan en heb dat ook. Weinig slaap de laatste paar dagen van december.

Tegenwoordig pas rond een uur of 10/11. Hier begint het ook pas altijd rond de middag op gang te komen met vuurwerk.

Lekker op tijd. Heb toch altijd nog moeite met slapen. Daarbij sta ik.om 8.00, hopelijk vooraan, in de rij bij de oliebollen kraam op het dorp.

Zoals het er nu uitziet sta ik om 6u al langs mijn bed. Afgelopen dagen als last ervan joh haha, dromen over vuurwerk en ontzettend uitkijken naar het ophalen. Mooi! Hoop wel dat ik dit jaar ook wat overdag kan stoken zonder gedoe van de handhaving, én dat ik gewoon helemaal fit ben..vorig jaar was echt ruk.

Zoals het er nu uitziet sta ik om 6u al langs mijn bed. Afgelopen dagen als last ervan joh haha, dromen over vuurwerk en ontzettend uitkijken naar het ophalen. Mooi! Hoop wel dat ik dit jaar ook wat overdag kan stoken zonder gedoe van de handhaving, én dat ik gewoon helemaal fit ben..vorig jaar was echt ruk.
Dat is ruk idd. Vorig jaar lag ik met een longontsteking en het jaar ervoor een keelontsteking.. Dus duimen voor een betere jaarwisseling!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan